مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل از نظارت اکیپ‌های بازرسی سازمان دانش آموزی بر نحوه تولید و پوشاک دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پرویز اصغری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در سال‌های تحصیلی متمادی حائز اهمیت بوده، ساماندهی لباس فرم دانش‌آموزان استان است که در این راستا سازمان دانش آموزی سعی در اجرای مطلوب طرح لباس فرم دانش آموزی دارد.

وی از تشکیل کمیته استانی و کمیته شهرستانی در نواحی و مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش استان خبر داد و تصریح کرد: بخشنامه و نکات قابل اجرای طرح سازماندهی لباس فرم به نواحی و مناطق استان ارسال گردیده و با تشکیل جلسات مختلف استانی با دستگاه‌های مرتبط سعی در هستیم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی سازمان، متشکل از کمیته استانی و اداره کل صنعت و معدن و اتحادیه پوشاک استان از نحوه عملکرد مدیران مدارس و مراکز تولیدی به صورت مکرر بازرسی خواهند کرد و هرگونه تخلف به مراجع ذیصلاح گزارش می‌شود.

اصغری از فعالیت بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی پوشاک برای تولید لباس فرم دانش آموزان استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: لباس فرم دانش آموزی با قیمت مصوب و با نظارت سازمان دانش آموزی استان در مراکز تولیدی تحت نظارت و مشخص شده عرضه خواهد شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل با اشاره به محور‌های برنامه اوقات فراغت سازمان دانش آموزی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های خبرنگاری برای دانش آموزان پیشتاز درکانون‌های فرهنگی و تربیتی منتخب، اجرای اردو‌های یک روزه تشکیلاتی ومهارتی برای مربیان ودانش آموزان در اردوگاه مقدس اردبیلی از برنامه‌های شاخص است.

وی بیان کرد: از دیگر موارد می‌توان به اجرای طرح گردشگری واردو‌های سیاحتی جهت معرفی پتانسیل استان به سایر استان‌ها، اعزام اعضای منتخب پیشتازان استان به اردو‌های ملی، ساماندهی ونظارت برروند اجرایی طرح لباس فرم دانش آموزان استان، نظارت بر امور اجرایی وبرنامه ریزی فرهنگی برسرویس حمل ونقل دانش آموزان وجذب وثبت نام دانش آموزان ومربیان جهت عضویت در گروه‌های تشکیلاتی پیشتازان درمدارس استان اشاره کرد.
ارسال نظرات