در راستای استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید عشایری کشور ناحیه بسیج عشایری استان با سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری تفاهم نامه ای را در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم عشایری امضا کرد.
کد خبر: ۹۱۴۴۵۰۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

به گزارش سرویس  بسیج عشایری خبرگزاری بسیج  از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه در راستای سازماندهی و اعزام ۲۱ تیم پزشکی استان در قالب طرح شهید رهنمون جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم عشایری است.

سرهنگ ایزدی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف یادواره استانی شهدای عشایر در راستای کنگره ملی شهدای عشایری محرومیت زدایی و خدمات رسانی است قبل از اجرای یادواره چند اکیپ در تمامی مناطق عشایری نظارت و سرکشی از بیماران معسر مثل بیماران سرطانی و دارای شرایط خاص را برعهده می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: با تفاهم که با بسیج جامعه پزشکی استان صورت گرفته است ۲۱ گروه جهادی پزشکی شامل متخصص، پزشک، بهداشتیار و پرستار در تمام مناطق عشایری جهت سرکشی و تفقد از بیماران حضور خواهند داشت.

ایزدی با اشاره به وجود بیش از ۱۷۰ بیمار صعب العلاج در مناطق عشایری استان خدمات رسانی در زمینه مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق عشایری را از جمله دستاودهای این تفاهم نامه عنوان کرد.

ارسال نظرات