رییس سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مشارکت بسیج اصناف در برپایی بزرگ ترین سفره افطاری ایتام

بزرگترین سفره ی افطاری ساده به طول 2 و نیم کیلومتر ویژه ایتام به همت سازمان بسیج اصناف، هیئت امنای بازار تهران، شهرداری و کمیته ی امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۸۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،  مراسم طولانی ترین سفره افطار ویژه ایتام کشور به طول ۲۵۰۰ متر در بازار تهران ، با هدف اشاعه فرهنگ افطاری ساده و یاری رساندن به کودکان کم برخوردار ، حد فاصل سبزه میدان تا چهار راه سیروس از ساعت ۲۰ الی ۲۱روز شنبه 11 خردادماه  برگزار شد.
در حاشیه ی این مراسم دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به کم و کیف برگزاری مراسم افطاری ساده گفت: پیشنهاد برگزاری افطاری ساده برای میزبانی ایتام و قشر عظیمی از افراد بی بضاعت جامعه از سوی بسیج اصناف سازمان بسیج مستضعفین به مردم ولایی و کسبه متدین بازار تهران داده شد.

وی افزود:مقام معظم رهبری بارها به برپایی سفره های افطاری ساده در کشور تاکید کرده‌اند؛ بر همین اساس به حول قوه الهی مراسم افطاری ساده به طول ۲ و نیم کیلومتر برای میزبانی افراد بی بضاعت به همت بسیج اصناف و کسبه بازار تهران شهرداری و کمیته امداد برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که  به همت تمام عزیزان بزرگترین سفره اطعام افطاری در بازار تهران برپا شد و جای بسی تقدیر و تشکر دارد و  امیدواریم این مراسم ها الگویی برای سایر برنامه ها و برپایی افطاری های ساده در اقصی نقاط کشور باشد.

گفتنی است در این مراسم سازمان بسیج وظیفه برقراری امنیت و هماهنگی با یگان های نیروی انتظامی را بر عهده داشت و اصل برگزاری این مراسم به همت هیئت امنای بازار تهران برگزار شد.

ارسال نظرات