۱۳ هزارمیلیارد تومان مطالبات وصول نشده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، شستا مشخص شده است و اگر بدهکاران اقدام نکنند، نام آنها افشا و اقدام قضایی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۴۶۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییت مهمی نوشت : ۱۳ هزارمیلیارد تومان مطالبات وصول نشده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، شستا مشخص شده است و اگر بدهکاران اقدام نکنند، نام آنها افشا و اقدام قضایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری وصول مطالبات بدعوا رسیده شستا و اقدامات شدید قضایی جهت وصل تا ریال آخر بدهی‌ها خبر داد .

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از پیگیری و اقدام قضایی جهت دریافت بیش از 13 هزار میلیارد تومان مطالبات وصول نشده‌ی به دعوا رسیده شستا خبر داد .

متن پیام به شرح ذیل است  :

"لیست بیش از 13000 میلیارد تومان مطالبات وصول نشده ی بدعوا رسیده ایجاد شده در دوران پیشین شستا! با مشخصات کامل و به تفکیک همه هلدینگ ها مشخص شد و تا ریال آخر این مطالبات وصول میشود. بدهکاران اقدام نکنند آنها را با نام افشاء و اقدامات قضایی شدید علیه آنها انجام خواهد شد. #شفافیت"

ا

ارسال نظرات