همزمان با حلول ماه مبارک رمضان کاروان دوچرخه سواری 30 شب 30 مسجد میبد آغاز به کار کرد؛ این طرح در سطح کشور بی نظیر و یکی از ابتکارات تربیت بدنی سپاه میبد می باشد.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۹۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
به گزارش  خبرگزاری بسیج از میبد، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان کاروان دوچرخه سواری 30 شب 30 مسجد میبد آغاز به کار کرد؛ این طرح در سطح کشور بی نظیر و یکی از ابتکارات تربیت بدنی سپاه میبد می باشد.

هادی بیکی مسئول تربیت بدنی سپاه میبد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص این طرح بیان داشت: با توجه به طرح سراسری مسجد محوری و فعال تر کردن مساجد و اجرای برنامه های اصلی بسیج برآن شدیم تا طرحی ورزشی برای مساجد میبد پیاده کنیم.
وی افزود: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و ترافیک خیابانهای اصلی شهر در موقع غروب آفتاب و فرهنگ سازی ورزش دوچرخه سواری در سطح شهرستان برنامه کاروان دوچرخه سواری 30 شب 30 مسجد را با همکاری تربیت بدنی سپاه، هیئت دوچرخه سواری، ورزشهای همگانی و دفتر امام جمعه میبد پیاده کردیم که هرروز عصر از مرکز شهر پارک فلسطین ساعت 19:30 به سمت یکی از مساجد شهرستان حرکت می کنیم و استقبال بسیار خوبی از این برنامه از طرف نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان و پیشکسوتان شده است و امیدواریم که تا پایان ماه رمضان استقبال بیشتری از این برنامه و کاروان شود.
جواد آقائیان مسئول هیئت ورزشهای همگانی و دوچرخه سواری شهرستان در مورد این طرح اظهار داشت: طرح کاروان دوچرخه سواری 30 شب 30 مسجد را از سال 1391 شروع کردیم و هرسال ماه مبارک رمضان از روز دوم ماه مبارک از مجموعه دوچرخه سواران با لباس ورزشی هم شکل با شعار یا علی مدد این کاروان از پارک فلسطین به طرف مساجد تعیین شده حرکت می کند و هدف از این کار توجه به معنویات و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین مردم می باشد.
وی در پایان اذعان داشت: البته این برنامه های ورزشی در تمام ایام سال در قالب ورزش همگانی و صبحگاهی و دوچرخه سواری در ایام هفته بخصوص صبح های جمعه در سطح شهر برگزار می شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات