ناحیه مقاومت بسیج میبد به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۹۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این بیانیه آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خميني(ره) :روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.
ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.
روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.
روز قدس،روز بیداری و حماسه و شکفتن حنجره هاست. روز جوانه زدن مشت های گره کرده از سرزمین قبلهاست.روز بارش باران همدلی بر درختان غمگین زیتون است.روز ارج نهادن به مبدا معراج پیامبر عظیم الشان اسلام است.
در روزگاری که فتنه ی بزرگ کج فهمان عربستانی و آل سعود به نمایندگی از مزدوران آمریکا و اسرائیل جنگ احزابی دیگر در میان مسلمین راه انداخته اند و شبانه روز مردم بی دفاع ومقاوم یمن را بمباران می کنند، عمارها و حبیب ابن مظاهرها و علی اکبرها باید بروز و ظهور کنند تا دشمن بداند که تاریخ در حال تکرار است و مقاومت همچنان ادامه دارد.
ناحیه مقاومت بسیج میبد ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... العظمی امام خامنه اي(مدظله) ، اعلام میدارد: ما پاسداران و بسیجیان جان برکف حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و همچون سالهای گذشته و با عزمی آهنین و اراده ای راسخ و با مشتهایی گره کرده همگام با مردم روزه دار و شریف میبد در راهپیمانی بزرگ روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد و همه امت همیشه در صحنه به دشمنان قسم خورده اسلام نشان خواهند داد که همچنان در صحنه هستند و فریب خائنین به اسلام و استکبار جهانی را نخواهند خورد و با پیروی از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله) تا پای جان از همه دستاورد های انقلاب اسلامی و قیام مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند و با آگاهی و تیز هوشی تحرکات دشمن را رصد ،و آماده ی هر گونه جانفشانی می باشند.
و بدین وسیله از آحاد ملت بزرگ و شهيد پرور ايران اسلامي، بویژه مردم فهیم و انقلابی شهرستان میبد ، دعوت مي کند همچون سنوات گذشته در راهپيمايي پرشکوه روز جهاني قدس شرکت نموده و با حضور خود و با دهان روزه به آمریکای جایتکار و اسراییل غاصب و همدستانشان ثابت کنیم که تا پای جان از جبهه مقاومت اسلامی حمایت خواهیم کرد.
و من ا... التوفیق
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات