ظهر امروز آئین تکریم و معارفه مسئولان سازمان های بسیج سازندگی و معاونت مهندسی سپاه کربلا با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا ،حجت الاسلام غلامی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و برخی مسئولین در سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۷۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ظهر امروز آئین تکریم و معارفه مسئولان سازمان های بسیج سازندگی و معاونت مهندسی سپاه کربلا با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا ،حجت الاسلام غلامی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و برخی مسئولین  در این ستاد برگزار شد.

مدیر جهادی تمام وقت برای انقلاب کار می کند

در این مراسم سردار بابایی به سه اصل مهم  کار در سپاه پرداخت و با اشاره به اینکه کار باید برای خدا باشد ، گفت:نکته اولی که یک مدیر جهادی باید در نظر بگیرد این است که تمام وقت برای خدا و انقلاب کار کند.

وی با اشاره به شهدای شاخص کشوری همچون شهید تهرانی مقدم و شهید صیادشیرازی ،ادامه داد:کسانی میتوانند در انقلاب تاثیر گذار باشد که  تمام وقت کار کنند و دارای روحیه خستگی ناپذیری باشند.

فرمانده سپاه کربلا دومین اصل مهم را روحیه نهادی دانست و با بیان این مطلب که کارفرما امام زمان(اروحناه له فداه)  است و ما پیمانکار حضرت هستیم، اظهار کرد: روحیه نهادی کار کردن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است ،چرا که هدف به سرانجام رسیدن کار است.

سردار بابایی به آیه مودت« اجرا الا المودة فی القربی»  اشاره  کرد و گفت:سومین اصل مهم کار در سپاه  بی مزد و منت کار کردن است .

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه در قبال کاری که انجام میدهیم  نباید چرتکه بیندازیم یا خودمان را با کارمندان ادارات دیگر مقایسه کنیم، افزود:کار و تلاش در راه خدا باشد ، خدا هم روزی آن را می رساند.  به ازای کاری که برای انقلاب انجام میدهیم دنبال مزد نباشیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ شریعتی مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه کربلا هم بابیان اینکه تا عمر داریم در مسیر تداوم پاسداری از انقلاب هستیم اظهار کرد:امام را از دوران کودکی شناختم و از همان دوران برای دفاع از دین  و ارزش ها تلاش میکردم.

وی در ادامه با اشاره سخنان امام راحل که فرمودند «انقلاب سرآغاز انقلاب حضرت حجت(اروحناه له فداه) است» ، اضافه کرد:ما با همین نگاه امام  به دفاع و پاسداری  از انقلاب پرداختیم که خدای متعال این فرصت را به ما داد تا امام زمان را یاری کنیم . 

سرهنگ شریعتی در ادامه به مظلومیت و ایثاگری شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: ما وارث خون شهدا هستیم و در مابقی عمر خود باید در راه آرمان های شهدا باشیم. 

وظیفه جوانان پاک کردن انقلاب از ناخالصی ها است

وی با بیان اینکه تا آخرین لحظات با نفس مدد شهیدان، پاسدار انقلاب باشیم ، یادآور شد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این انقلاب نیاز به پالایش دارد و این برعهده جوانانی است تا انقلاب را از وجود برخی ناخالصی ها پاک کنند.

مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به سیل اخیر و بازدید سردار غیب پرور رئیس بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل زده سیمرغ گفت:در حادثه سیل سردار غیب پرور باور نمی کرد سپاه مازندران در مناطق سیل زده بدون  استفاده از بودجه و امکانات دولتی  تنها با استفاده ازمجمع خیرین مازندران  وارد مرحله بازساری شود.

سرهنگ شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از تجربیاتی که در دوره مسئولیت بسیج سازندگی داشت، پرداخت و ادامه داد:اولین کاری که در بسیج سازندگی به آن توجه داشتم  الزمات هر ساختار برای توسعه مدیریت بود. و امروز در حوزه توانمند سازی مسئولان رده ها بسیار پیشرفت داشتیم. 

وی تمرکز برمحورهای اساسی ماموریت ها را هم نکته مهم بسیج سازندگی برشمرد  و اضافه کرد: با تلاش همکاران در حوزه محرومیت زدایی مازتدران پناهگاه بسیاری ازمحرومین استان شد.

سرهنگ شریعتی با تاکید برحفظ امکانات و توجه به مشارکت مردمی تصریح کرد: مردم از نزدیک این را احساس کردند که سپاه حامی جدی مردم است.

مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه کربلا در پایان سخنان خود با قدردانی از همه همکاران در بسیج سازندگی ، مجمع خیرین ،سرگروه های جهادی ،مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه کربلا، خاطر نشان کرد: مجمع خیرین اشک بسیاری از یتیمان  مازندرانی را پاک کرد  و ان شاء الله با تقویت و کمک این مجمع از سپاه بتوانیم در جنگ اقتصادی  با مشارکت مردم گره از کار مردم باز کنیم . 

در پایان این مراسم از زحمات مجاهدانه سرهنگ شریعتی تقدیر و سرهنگ اقبالپور به عنوان رئیس جدید بسیج سازندگی سپاه کربلا معارفه شد.

آئین تکریم و معارفه مسئولان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مسئولان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها