خبرهای داغ:
ياسر متانت
خطيب جمعه گلپايگان در روز قدس:
حجت الاسلام كرامتي در خطبه هاي نمازجمعه روز قدس،طرح سناريوي آمريكايي معامله قرن  را شكست خورده خواند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۷۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام کرامتی در خطبه های نماز جمعه  روز قدس گلپایگان ، با اشاره به وقايع پيش روي هفته بيان كرد: انقلاب اسلامی در عصر دین ستیزی برخلاف باورهاي عادي شکل گرفت و پیام این انقلاب اکنون به جهان مصادره شده است.

خطيب جمعه گلپایگان ضمن يادآوري تلاش هاي دشمن در راستاي تشكيل حکومت جعلی اسراییل در استاي فراموشي مسئله فلسطین بیان کرد: حرکت انقلابی امام با درک درست مصالح اسلام، مسلمانان و فلسطین با تكيه بر توان و ظرفیت مردم  با توکل به خدا شروع شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نقطه ضعف رژیم طاغوت را ارتباط با آمریکا و اسرائيل و تقابل با اسلام دانست افزود: انتخاب هوشمندانه روز جهانی قدس ناشی از دور اندیشی و نگاه بلند امام به دنیای اسلام بود که سبب شد امت اسلام با محوریت وحدت اسلامی به پا خیزند و مسلمانان در اقصي نقاط جهان ازحق فلسطین  دفاع می کنند.

حجت الاسلام كرامتي با بیان اینکه نگاه بلند امام خمینی به دنیای اسلام سبب انتخاب روز جهانی قدس بود، گفت: امت های اسلامی در این روز با وحدت اسلامی به دفاع از حق فلسطین و بیت المقدس می پردازند و این حرکت امروز فرا اسلامي شده است.

حجت الاسلام کرامتی در پايان با تشریح این نکته که آمریکای جنایتکار تحت عنوان معامله قرن، با هدف گرفتن بخشهایی ازفلسطین و خلع سلاح مبارزان و رهبران فلسطینی قصد دارد بیت المقدس را پایتخت اسرائیل قرار دهد،گفت: چنین طرحی به تعبیر رهبر معظم انقلاب محكوم به  شکست حتمي است و عوامل شكست آن وحدت، همدلی، حضور در صحنه و پیروی از ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار