فرمانده سپاه چالوس:

تجزیه کشورهای اسلامی از لایه های پنهان معامله قرن است

فرمانده سپاه چالوس خاطرنشان کرد: در لایه‌های زیرین این معامله مسئله تجزیه کشورهای اسلامی نیز مطرح است که باید به آن توجه کنیم و فقط مسئله فلسطین نيست.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ سرهنگ دوم پاسدار عابدین داغمه چی فیروز جایی در سخنرانی  روز جمعه پیش از خطبه در جمع مردم ولایت مدار شهرستان چالوس اظهار داشت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا مبارزه با استکبار را کلیدواژه خود قرار داد و مبارزه با آمریکا و اسرائیل را جدی گرفت.

داغمه  چی اظهار کرد: جامعه اسلامی باید در مقابل مستکبرین که مرکز ثقل و محور اساسی مبارزه با مستکبرین آمریکا بود و شوروی کمترین آنها بود می‌ایستاد و امام(ره) مرکز ثقل را آمریکا می‌دانست.

وی ادامه داد: امروز طرح «معامله قرن» از سوی آمریکا به لحاظ مسائل سیاسی و اقتصادی در خاورمیانه مطرح شده و هنوز رسانه‌ای نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت: با پیگیری‌های برخی کشورهای خاورمیانه از جمله عربستان این طرح در حال اجرا است.

وی به بیان بندهایی از این معامله پرداخت و تصریح کرد: اولین مسئله این است که فلسطین جدیدی در کرانه باختری قرار است شکل گیرد و این نشست در مکه و منامه برگزار شد و با کمک آمریکا و کشورهای منطقه قرار است انجام شود.

داغمه چی افزود: بر این اساس شهرک‌های این منطقه به اسرائیل داده می‌شود، فلسطین حق داشتن ارتش و نیروهای مسلح را ندارد و حماس باید خلع سلاح شود و اسلحه‌های بزرگان و سران حماس به مصر داده شود و مسئله آورگان فلسطین منتفی خواهد شد و اسرائیل یک کشور به رسمیت شناخته شده خواهد بود.

وی گفت: این مسئله عملاً به معنای ندیدن آرمان فلسطین و خیانت به فلسطین است که از طرف برخی کشورها در حال رقم خوردن است و حزب الله، حماس و نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف آن است و در این روز قدس، این عظمتی که شما مردم خلق کردید به معنای مخالفت با اسرائیل است .

وی خاطرنشان کرد: در لایه‌های زیرین این معامله مسئله تجزیه کشورهای اسلامی نیز مطرح است که باید به آن توجه کنیم و فقط مسئله فلسطین نيست.

فرمانده سپاه ناحیه چالوس در پایان گفت: امروز دشمن با مطرح کردن غرب مسئله تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، بحرین، لبنان را مطرح کرده و فراتر از «معامله قرن» است که با قدم زدن‌های محکم شما این واقعه به شکست منتهی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار