خطیب جمعه میبد با اشاره به روز جهانی قدس بعنوان میراث گرانبها و معنوی حضرت امام‌خمینی(ره) افزود: روز قدس رمزی برای نجات ملت فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه شهر میبد که همزمان با روز جهانی قدس در مصلای آیت‌الله اعرافی(ره) برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه حالات زندگی اظهار داشت: خدای متعال در سوره حشر به مومنان توصیه می‌کند که با تقوا باشند و هر کسی در درون خودش با نگاه دقیق و عمیق برای فردای قیامتش و توشه سفر آخرت اندیشه کند.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس بعنوان میراث گرانبها و معنوی حضرت امام‌خمینی(ره) افزود: روز قدس رمزی برای نجات ملت فلسطین است.

خطیب نماز جمعه میبد دراین‌باره بیان داشت: صهیونیست‌ها بعد از جنگ جهانی دوم با حمایت انگلیس بر بخشی اراضی فلسطین مسلط شدند و دولت غاصبی به نام اسرائیل را در سرزمین فلسطین علم کردند.

غفوری ادامه داد: در آن دوران شوروی بعنوان بلوک شرق با غرب همدست شد و توسط مزدوران صهیونیست مردم مظلوم را طی سالهای متعدد قتل عام کردند.

انقلاب اسلامی سرنوشت مبارزه با اسراییل را عوض کرد

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ گفت: اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورق برگشت و از آن پس اسراییل روزبه‌روز ضعیف‌تر شده است و سرنوشت دنیای اسلام تغییر کرد. امروز در مقایسه با ۴۰سال پیش بطور کلی شاهد تغییر در وضعیت قوای جمهوری اسلامی و ضعف در رژیم صهیونیستی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سرنوشت مبارزه با اسراییل را عوض کرد و پرچم این مبارزه را از دست دولت‌های ضعیف گرفت و به دست خود مردم فلسطین داد. قبلا اختیار کشورهای درگیر به دست استکبار بود اما امروز اختیار به دست مجاهدان همان کشورهای مظلوم است و برای مبارزه منتظر کسی نمی‌مانند.

غفوری با اشاره به طرح معامله قرن توسط کشورهای مستبد تصریح کرد: به یمن سلحشوری مسلمانان هنوز آمریکا از ترس ملت‌های مسلمان جرئت نکرده این موضوع را رسما اعلام کند.

خطیب جمعه میبد در پایان اظهار امیدواری کرد با ظهور منجی عالم بشریت سرنوشت مسلمین به سمت پیروزی نهایی رقم بخورد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات