سرهنگ شاکرمی گفت: در اندیشه ی امام خمینی، زن جایگاه رفیعی دارد و و زن را به عنوان پایگاه اصلی خانواده معرفی می کند به شکلی که مردان از دامن زنان به معراج می روند و زنان پاک دامن مردان با ایمان را به جامعه تحویل می دهند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۰۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در همایش " خانواده و سبک زندگی اسلامی از منظر امام خمینی " که با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهران شهر ایلام برگزار شد ، گفت: امام خمینی (ره) تبلور تمام ارزش های انقلاب اسلامی و آیینه ارزش های حاکم بر جامعه است و اندیشه امام برای رهایی انسان از قیود نفس و استکبار درس های زیادی به بشریت داده است.

وی بیان کرد: امام(ره) راه و روش و اندیشه ائمه و پیامبران را در جامعه عملی کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه های امام در قالب تئوری های نجات بخش در جامعه ارائه شد.

سرهنگ شاکرمی اظهار کرد: در سال 57 قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه های غربگرا و لیبرالیست در جهان و کشور ما حاکم بود که ماهیت این اندیشه ها این بود که جامعه را از سمت الهی و معنوی دور کنند و از انسان به عنوان یک ابزار استفاده کنند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی اندیشه امام خمینی (ره) که بر پایه اندیشه الهی بود به تمام این اندیشه ها پایان داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، ابراز کرد: امروز در جامعه ما ، یک اندیشه و یک جریان خطرناک به دنبال زنده کردن اندیشه های لیبرال گرایان هستند تا بلکه به خیال خود بتوانند اندیشه های اسلامی را کم رنگ کنند.

وی افزود: در اندیشه ی امام خمینی، زن جایگاه رفیعی دارد و و زن را به عنوان پایگاه اصلی خانواده معرفی می کند به شکلی که مردان از دامن زنان به معراج می روند و زنان پاک دامن مردان با ایمان را به جامعه تحویل می دهند.

سرهنگ شاکرمی بیان کرد: امروز بی حجابی و بد حجابی و بی عفتی در جامعه ما دیده می شود و هرکدام همانند بمب شیمیایی تمام جامعه را تخریب می کند و اثرات آن به وضوح دیده می شود.

وی ادامه داد: اگر ما به دنبال یک جامعه اسلامی هستیم باید پایبند به اندیشه ی امام (ره) باشیم و فرهنگ حجاب را در جامعه نهادینه کنیم و روشنگری کنیم که بی حجابی نتیجه ای ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، یاد آور شد: اندیشه امام خمینی (ره) به زنان هویت می بخشد و شیوه زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) مبنای گفتمان امام خمینی برای تشکیل سبک زندگی اسلامی است  و ما باید این نگاه و اندیشه را در جامعه تبیین کنیم تا همه ی زنان ما بدانند که پیروی از این سبک هویت بخش است.

وی افزود: امروز ، افراد نا آگاه و جاهل در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارند و از فرهنگ غرب پیروی می کنند و سبک و سیاق زندگی خود را تغییر داده اند با ارزش های حاکم بر جامعه خود فاصله گرفته اند و زمینه پیاده کردن فرهنگ بی غیرتی را که هدف اصلی غرب است ، در جامعه فراهم می کنند.

سرهنگ شاکرمی خاطرنشان کرد: امروز 14 میلیون کاربر ایرانی درگیر فضای مجازی هستند و تمام دشمنان نظام با تمام توان خود وارد این فضا شده اند تا رفتار و سبک جامعه را مطابق میل خودشان  تغییر دهند .

وی در پایان گفت: در سالگرد امام خمینی (ره) باید دوباره اندیشه های امام (ره) بازخوانی شود تا به کمک این اندیشه های ناب ، بی حجابی و بی عفتی را در جامعه کم رنگ کنیم .

 

ارسال نظرات