خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

مردم بصیر با حضور در راهپمایی روز قدس از ارزش های جهان اسلام حمایت کردند

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: مردم بصیر ایران با حضور پرشور در راهپیمایی با شکوه روز قدس بار دیگر ثابت کردند از ارزش های جهان اسلام حمایت می کنند.
کد خبر: ۹۱۴۴۳۰۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر محمدیه ضمن تقدیر از حضور ملت فهیم و بصیر در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس اظهار کرد: حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و نیز مستکبران جهان بود.

وی ادامه داد: در عین حال حضور سراسری مردم پیامی نیز برای مسوولین کشوری به همراه دارد و آن لزوم تلاش حد اکثری برای خدمت به مردم می باشد و لازم است که همه مدیران و مسوولان با روحیه جهادی به این مردم خدمت نمایند.

طاهرخانی ابراز کرد: امام خمینی (ره) بر گردن تک تک ما حق دارند و همه ما موظفیم به ارزش های مد نظر ایشان دقت مضاعفی نماییم، باید به پیام و خواسته های امام تکیه کنیم و گوش به فرمان ولی فقیه و آمام زمانمان باشیم.

این مسوول تاکید کرد: اگر پشت ولی فقیه زمانمان حرکت کنیم و اتحاد خود را حفظ نماییم این ملت آگاه به امام زمان(عج) خواهند رسید.

مردم بصیر با حضور در راهیمایی روز قدس از ارزش های جهان اسلام حمایت کردند

گفتنی است در این جلسه از زحمات آقای عبد المجید تقی پور در حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر محمدیه تقدیر به عمل آمد و آقای محسن چگینی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها