خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز در بعد نظامی کشور جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و این بوق و کرناهایی که عده‌ای در داخل و خارج مردم را مرعوب می‌کنند از روی استیصال و ضعف اعتقادی است.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۷۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تجلیل از خانواده‌های بازنشستگان معاونت نیروی انسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم گفت: امروز در بعد نظامی کشور جمهوری اسلامی از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است و این بوق و کرناهایی که عده‌ای در داخل و خارج مردم را مرعوب می‌کنند از روی استیصال و ضعف اعتقادی است.

سردار مهدی فرجی افزود: امروز مردم خوب ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس در لبیک به پیام رهبری مشت محکمی به دهن استکبار زدند و ثابت کردند در مقابل دشمنی دشمنان محکم ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: امروز بچه‌های دهه هفتادی ما در بعد علمی و نظامی در آمادگی کامل هستند و در مقایسه با اوایل انقلاب، جمهوری اسلامی از اقتداری بالا برخوردار است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هدف دشمن را ایجاد یأس در مردم برشمرد و گفت: این خطایی بزرگ و استراتژی است که چوب این حماقت خود را خواهد خورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات