خبرهای داغ:
نماینده برخوار گفت: مهم ترین دستاوردی که رژیم صهیونیستی در این معاهده و معامله به دنبال آن است، فشار به جبهه مقاومت ایران است .
کد خبر: ۹۱۴۴۲۶۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر دولت آباد ضمن تشکر از حضور حماسی مردم دولت آباد در این راهپیمایی دشمن شکن، اظهار کرد: مردم فلسطین اگر تا دیروز با سنگ در مقابل اسلحه های رژیم صهیونیستی می ایستادند، امروز با موشک جلوی آن ها می ایستند .
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: اولین خواسته و اقدام آنها این است که کلیه سلاح فلسطینی ها را جمع کنند که البته این آرزو را به گور خواهند برد .
وی ادامه داد: دومین موضوعی که رژیم صهیونیستی دنبال آن است این است که کلیه سرزمین های مسلمانان را در کرانه باختری و دریای مدیترانه از مسلمانان تخلیه کنند و صهیونیست ها را در آن و یهودی ها را جایگزین مسلمانان کنند .

حاجی دلیگانی گفت: سومین موضوعی که دنبال می کند این است که با کلیه گروه های جهادی، با حماس و با دیگر گروه های فعال در فلسطین با طرح معامله قرن می خواهند که سه نتیجه را بگیرند؛ اول این که به زعم باطل خودشان رژیم جعلی اسرائیل را از نابودی نجات دهند، چون آن ها متوجه شده اند که رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال و نابودی است و با این کارشان می‌خواهند این رژیم منحوس را تثبیت کنند.
این نماینده مجلس با تاکید بر این که این چنین نخواهد شد، عنوان کرد: دومین نتیجه‌ای که دنبال آن هستند این است که می خواهند این پیام را به دنیا اعلام کنند که فلسطینی ها ۷۰ سال مبارزه کردند ولی در نهایت مجبور شدند با تعامل با رژیم اسرائیل موافقت کنند، پس دیگر دولت ها به فکر استقلال از از اسرائیل نباشند .

وی سومین دستاوردی که رژیم صهیونیستی در این معاهده و معامله به دنبال آن است، را این چنین عنوان کرد با معامله قرن به اصطلاح خودشان به ایران فشار آورند .

حاجی ادامه داد: شما اعلام می کنید راهبرد ما عمق منطقه غرب آسیا است و یکی از این جبهه ها که جبهه مقاومت متشکل از غزه و نوار اشغالی باختری و فلسطین است را به تسلیم وادار کردیم و برای دیگر کشورهای لبنان، یمن، عراق و سوریه نیز همین برنامه را داریم .

نماینده مردم برخوار در مجلس خطاب به مردم روزه دار، اظهار کرد: با حضوری که امروز شما در صحنه داشتید و با اقداماتی که در حال انجام است، این رژیم منحوس به این دستاوردها و نتایج نخواهد رسید .
وی در ادامه یادآور شد: هم اکنون آمریکا راهبرد فشار به ایران را انتخاب کرده است، دقت کنید مذاکره راهبرد شان نیست؛ بلکه از طریق فشار اقتصادی و سیاسی به ایران می خواهند به منافع شان برسند .
این مسئول هدف آمریکا از مذاکره را دو تجزیه دانست و گفت: این دو تجزیه شامل تجزیه ایران و پس از آن تجزیه جبهه مقاومت است، اما آن ها باید بدانند که تجزیه ایران در صورتی اتفاق می‌افتد که ما قدرت دفاعی نداشته باشیم به همین دلیل در میز مذاکره اعلام می کنند که قدرت موشکی و دفاعی خود را حذف کنیم.

حاجی دلیگانی افزود: کدام ایرانی غیرتمندی چنین اجازه‌ای را به دشمن خود می دهد؟ آن ها برای رسیدن به این هدف شوم خود می خواهند کشور ایران را دوقطبی سازی کنند؛ گروهی طرفدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و گروهی مخالف جبهه مقاومت، و با این روش می خواهند جنگ داخلی در کشور ما ایجاد کند و قومیت ها را علیه هم بشورانند.
نماینده مردم برخوار با بیان این که می گویند سپاه یک سازمان تروریستی است، به این دلیل است که می دانند امروز سپاه و دیگر نیروهای مسلح در کشور و منطقه چه نقشی دارند برای حفظ و انسجام کشور دارند، خاطرنشان کرد: آنها هرگز به دنبال حل مشکلات اقتصادی ما نیستند و آنها همان هایی هستند که چند ۱۰ سال پیش مردم ایران ایران را با قحطی مواجه کردند و چندین میلیون نفر را به کام مرگ فرو بردند.

وی افزود: دومین بحثی که آنها در مذاکره پیگیر هستند؛ مسئله تضعیف جبهه مقاومت است، آن ها به جامعه ما اینطور القا می کنند که نباید ارتباط با حزب الله حشدالشعبی با شیعیان در یمن، در سوریه و لبنان با رزمندگان مقاومت داشته باشید.
این نماینده مجلس اضافه کرد: آنها از این موضوع می ترسند که ما نهال بسیج که در کشور عراق و سوریه کاشتیم، امروز برای ایران ثمر داده است، چرا که امروز بخشی از هراس آمریکا از ایران به خاطر قدرت منطقه ای است و قدرت منطقه ای یعنی این که هرگاه آمریکا بخواهد در یکی از این مناطق غلطی بکند توسط خود مردم آن منطقه سیلی سختی خواهد خورد.

وی تاکید کرد: آنها می‌خواهند ایران را محصور و محدود به خود کنند و نقش ایران را در منطقه کم کنند، اما غافل از آن هستند که امروز کسانی در قلب آمریکا مدافع انقلاب اسلامی هستند، همچنین آنها از انتشار این روحیه انقلابی در جوانان جهان هراس دارند.
حاجی دلیگانی متذکر شد: مردم ایران از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند و فراموش نمی کنند که در سال ۱۳۸۲، دولت وقت اعلام کرد ما حاضریم داوطلبانه فعالیت های هسته ای خود را تعلیق کنیم ولی متاسفانه با زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا مواجه شد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: متاسفانه دولت آمریکا قطعنامه‌ای علیه ملت ایران در سازمان ملل و شورای امنیت تصویب کردند و تجربه دوم ملت ما این بود که از بیست و ششم دی ماه سال ۱۳۹۴ که برجام اجرایی شد، فشار بیشتری علیه ملت ایران اعمال و تمامی تحریم‌ها پس از برجام تشدید شد.
وی افزود: ما باید به خود، به ارزشها و اصالت های دینی و اعتقادی خودمان متکی باشیم، باید ظرفیت عظیم مردمی را درست مدیریت کنیم .
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در حالی که یک درصد مردم جهان ایرانی هستند، اما خداوند متعال ۷ درصد منابع زیرزمینی را در اختیار مردم ایران قرار داده است و در همین شرایط تحریم راه های زیادی برای فروش نفت داریم که به دولت ارائه شده است؛ اگر چه با فروش نفت خام مخالف هستیم اما راه فروش نفت خام بسته نشده است .

وی تاکید کرد: کسی نباید دل مردم را خالی کند که که دیگر کشور درست نمی شود و سر و سامان نمی گیرد؛ چرا که اگر مسئولین کشور قدری همت بکنند، با سه طرح ارائه شده به دولت بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و وظیفه مسئولین است که شناخت درستی از وضعیت مردم پیدا کنند.

حاجی گفت: کسی که صرفا مسافت زعفرانیه تا ولنجک را طی می کند و‌ وضعیت مردم را از داخل ماشین رصد می کند از وضعیت مردم محروم و پایین شهر خبر ندارد؛ چرا که از پشت شیشه های دودی ماشین نمی‌توان وضعیت مردم را ارزیابی و بر اساس آن اقدام کرد.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۳۲ برابر از یارانه های پنهان دولت به کسانی اختصاص می‌یابد که نیازمند نیستند یا از ثروتمندان جامعه هستند، بنا بر این دولت باید برای مساوات اجتماعی، تنظیم بازار و تولید و اشتغال اقدام جدی و عملیاتی کندو رفاه و عدالت اجتماعی تنها با اقدام جهادی شدنی است.
وی در نهایت اعلام کرد: به دلیل اینکه مردم با حضور خود و با مقاومت خود از اسلام حمایت کردند، خداوند نصرت خود را نصیب این مردم خواهد کرد، همان گونه که سال گذشته این موقع با مشکلات کم آبی مواجه بودیم و خدا باران رحمت خود را بر این مردم بارید و همان گونه که اراده خدا بر این قرار گرفت که داعش با همه پشتیبانی های که از آنها می شد نابود شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها