خبرهای داغ:
امام جمعه محمدیه:

با تلاش در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نهایت بهره را ببریم

حجت الاسلام موسوی موینی گفت: ماه مبارک رمضان ماه غفران الهی است، بکوشیم تا بتوانیم بیشترین بهره را در این ماه ببریم.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۶۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه شهر محمدیه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر محمدیه ضمن تاکید بر بهره مندی حد اکثری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام می فرمایند قدر این ماه را بدانید چرا که غفران و آمرزش الهی، در این ماه است و در این ماه می توان به خداوند در این ماه نزدیک شد.

وی ادامه داد: در این ماه با برکت خداوند به ملائکه خود دستور می دهد که درب های جهنم را ببندند و درب های بهشت را باز کنند و نیز شیاطین هم در این ماه به بند کشیده می شوند.

امام جمعه محمدیه تبیین کرد: نماز خواندن در این ماه مبارک ارزشی بسیار بالاتر نسبت به هر ماه دیگری دارد و چه خوب است که بتوانیم بهره مندی خود را در این ماه با بالاترین میزان خود برسانیم.

حجت الاسلام موسوی موینی تصریح کرد: بالاترین عملی که در این ماه می توان به آن اشاره کرد و بارها نیز در آیات قرآن به آن اشاره شده است تفکر و تدبر می باشد.

وی در خاتمه ضمن آرزوی توفبق عبادت و آمرزش الهی در ماه مبارک رمضان گفت: اخلاق حسنه که پیامبر مهربانی ها به آن بسیار تاکید دارند و خودشان هم الگوی اخلاق برای جامعه و برای همه زمان ها بودند امروز باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه ما قرار بگیرد، اخلاق و صله ارحام را در اخلاق شخصی و برون شخصی خود قرار دهیم تا ان شا الله مورد توجه و آمرزش الهی قرار بگیریم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها