پناهیان گفت:سیج سازندگی این حوزه با حضور پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان،خدمات پزشکی و تست قند و فشار خون و آموزش های لازم در خصوص بیماری های فشار خون و دیابت را به صورت رایگان به عزیزان شرکت کننده در راهپیمایی گذاشت.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۶۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج در گفت و گو با بسیج گفت: بسیج سازندگی این حوزه با حضور پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان،خدمات پزشکی و تست قند و فشار خون و آموزش های لازم در خصوص بیماری های فشار خون و دیابت را به صورت رایگان به عزیزان شرکت کننده در راهپیمایی گذاشت.

برپایی ایستگاه  ویزیت رایگان پزشکی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

وی افزود: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج بیان داشت: در این برنامه کارشناسان و مشاوران به انجام تست قند و فشار خون رایگان و پزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی به مراجعه کنندکان عزیز پرداختند و مشاوره های تخصصی پزشکی لازم به این عزیزان داده شد که این طرح در کرج و ویژه مردم عزیز شرکت کننده در مسیر راهپیمایی با شکوه روز قدس بود.

برپایی ایستگاه  ویزیت رایگان پزشکی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

حمید پناهیان گفت: در قسمتی از این ایستگاه آموزش پیشگیری و جلوگیری از بیماریها به ویژه دیابت و قند خون به عزیزان شرکت کننده داده شد و توضیحات لازم جهت پیشگیری این بیماری داده شد.

 

وی تصریح کرد:نزدیک به ۵۰۰ نفر از مردم عزیز شهرمان به صورت رایگان قند خون گرفته شد و نزدیک به ۵۰۰ نفر به صورت رایگان فشار خون گرفته شد که در مجموعه به تعداد ۱۰۰۰ نفر از مردم عزیز شهرمان خدمات رایگان پزشکی و توصیه های لازم درمانی داده شد. و عموم مردم رضایت کامل از این غرفه سلامت را داشتند و خواستار این بودند که حداقل ماهی یکبار یا در امامزاده حسن یا در مصلای نماز جمعه کرج این برنامه اجرا شوند تا مردم از بیماری خود و نحوی پیشگیری از آن آشنا شوند.

برپایی ایستگاه  ویزیت رایگان پزشکی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس

 

 

ارسال نظرات