خبرهای داغ:
در آخرین پنجشنبه ماه مبارک رمضان محفل نورانی انس با قرآن کریم در حسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۲۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، در آخرین پنجشنبه ازماه مبارک رمضان، دوستداران و فعالان قرآنی در محفل نورانی انس با قرآن کریم در حسینه شهداء این ناحیه شرکت نمودند.

دراین محفل  بزرگ قرآنی، از قرائت قاریان برتر شهرستان استفاده گردید و در ادامه سرگرد پاسدار امرالله  عباسی به مناسبت شهات حضرت علی (ع) به گوشه ای از آیات قرآن کریم در فضیلت آن حضرت مطالبی بیان نمود.

وی در ادامه به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره نمود و افزود: امام رضا (ع) بزرگترین فضیلت امام علی (علیه السلام) را آیه مباهله دانست که در این آیه خداوند از امام علی (علیه السلام) به نفس پیامبر یاد کرده است.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: این آیه نشان می دهد که امام علی (علیه السلام) به منزله خود پیامبر (ص) است یعنی همه فضایل و کمالات پیامبر را دارا می باشد و فقط مقام نبوت از این کمالات استثناء است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیامبر بخاطر همین فضیلت در مقام قرب از آن حضرت بالاتر هستند و به تعبیر حکما اول صادر از ساحت مقدس حضرت حق ، حقیقت محمدیه (ص) است و بزرگترین ظلم در حق امام علی(علیه السلام ) این بوده است که با وجود اینکه نفس پیامبر (ص) در جامعه بوده ،مردم سراغ دیگران رفته اند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها