مبلغ حوزه علمیه قم گفت: خیزش مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و سرزمین‌های اسلامی حاصل بلوغ انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام صانعی در دیدار دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری با جانباز مدافع حرم موسی الرضا علیزاده افزود: مدافعان حرم بار دیگر روحیه انقلابی، جهادی، ایثار وشهادت دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

وی تصریح کرد: وجود شهدای مدافعان حرم از میان نسل سوم و چهارم نشانه پایبندی جوانان به انقلاب اسلامی است.

این مبلغ حوزه علمیه قم ادامه داد: انقلاب اسلامی مدل و نسخه روحیه ایثار وشهادت که برگرفته از مکتب عاشورا ست را به مردم جهان ارائه داد.

حجت الاسلام صانعی با اشاره به بلوغ انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس امام خمینی (ره) مردم و جوانان را برای آزادسازی شهر‌ها حضور در جبهه‌ها فرا می‌خوانند، اما در موضوع مدافعان حرم جوانان انقلابی خود در صحه حاضر شدند.

وی با اشاره به "بیانیه گام دوم انقلاب" افزود: در این این بیانیه رهبر انقلاب آینده درخشان و امیدبخش ایران را در سایه بهره مندی از ظرفیت ترسیم کرده اند.

این مبلغ حوزه علمیه قم گفت: ریشه برخی مشکلات کنونی کشور اینکه برخی مسئولان و مردم تبعیت از فرامین ولایت فقیه تبعیت کامل ندارند برای نمونه برای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مورد تاکید رهبر انقلاب باید هم مردم و مسئولان باید پای کار باشند.

وی افزود: پیروی از ولایت فقیه در وصیت شهدا مورد تاکید قرار گرفته و رفع مشکلات موجود کشور نیز با حرکت در این مسیر ممکن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها