مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح کرد:
محمدرضا جلیلی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات ارزشمند حضرت امام(ره) بوده و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان در کنار یکدیگر علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۱۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت؛ برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به وحدت مسلمانان کمک بسیاری کرده و امت واحد اسلامی زیر پرچم مبارزه با ظالم در کنار هم جمع شده و اقتدارشان را به رخ جهانیان می‌کشند.

محمدرضا جلیلی بیان کرد: یکی از اهداف راهپیمایی باشکوه روز قدس، دفاع از مظلومان عالم بوده و انقلاب اسلامی در این زمینه پرچمدار خوبی بوده است؛ راهپیمایان، فلسطین را نماد مظلومیت در جهان و رژیم اشغالگر قدس را ظالم‌ترین رژیم‌ها می‌دانند.

جلیلی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس در سطح جهان به عنوان گفتمانی عمومی تبدیل شده و بسیاری از کشورها به پیام امام خمینی(ره) لبیک گفته‌اند. کمتر کشوری را سراغ داریم که از آرمان فلسطین حمایت نکند.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، امام(ره) به دنبال نجات فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی بودند و همیشه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید می‌کردند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بوده و نشان می‌دهد که در شعار و عمل در کنار فلسطینی‌ها هستند. امیدواریم که قدس شریف از دست رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی که غده سرطانی در منطقه است، نجات پیدا کند.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ارسال نظرات