خبرهای داغ:
بوشهری:

87درصد قبوض گاز استان بصورت غیر حضوری پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد 87 درصد قبوض گاز پرداختی توسط مشترکین سطح استان در سال 1397 به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۴۴۲۱۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 978 هزار قبض گاز توسط مشترکین به صورت غیر حضوری پرداخت شده است که این مقدار معادل 87 درصد کل قبوض گاز پرداختی می باشد.

بوشهری افزود: شرکت گاز استان قزوین با هدف ایجاد بستری مناسب برای پرداخت آسان و سریع قبوض گاز توسط مشترکین ، با همکاری بانک های عامل روش های مختلفی را فراهم کرده است تا هم استانی های عزیز بتوانند به راحتی و با ضریب اطمینان بالا نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند.

بوشهری افزود: بهره گیری از دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، تلفن بانک ، دستگاه POS، اینترنت بانک ، سایت شرکت گاز(www.nigc-qazvin.ir) وWeb Kiosk از جمله روش هایی است که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض گاز از آنها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: شهرستان تاکستان با 93 درصد بیشترین میزان پرداخت غیرحضوری و شهرستان آوج با 77 درصد کمترین میزان پرداخت های غیر حضوری را در استان دارا هستند و بیشترین فراوانی پرداخت های غیر حضوری مربوط به پرداخت اینترنتی و با استفاده از اپلیکیشن های مجاز می باشد .

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها