خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

کمال انسان در بندگی است

حجت الاسلام قابل گفت: اگر ما خود را پیرو حضرت علی (ع ) می دانیم باید مانند او زندگی کنیم ، مسئولین و مدیران یک جامعه اسلامی در همه کارها باید به او اقتدا کنند .
کد خبر: ۹۱۴۴۲۰۰
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت شهر قزوین در جمع رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) بیان داشت : قرآن می گوید ای کسانی که ایمان می آورید ، کمال شما در بندگی است لذا لازم است هر کاری را که انجام می دهیم ، خداوند بر آن کارحاکم باشد .

وی با اشاره به مبارزه حضرت علی (ع) و عمر وعبدود در جنگ خندق و خدو انداختن این فرد به سمت آن حضرت و دست کشیدن از کشتن او در جواب آن مبارز عرب گفت: نخواستم تورا به خاطر خودم و این کار تو بکشم ، من تیغ از پی حق می زنم .

امام جمعه موقت شهرقزوین تشریح کرد : حضرت علی (ع) با یک دست لباس خود را می پوشاند ، به فرماندار بصره نامه نوشت ، من گمان نمی‌کردم به عنوان نماینده علی به مهمانی کسانی بروی که سفرشان رنگی بود و فقرا بر روی آن سفره نبودند .

قابل افزود : اگر ما خود را پیرو حضرت علی (ع ) می دانیم باید مانند او زندگی کنیم ، مسئولین و مدیران یک جامعه اسلامی در همه کارها باید به او اقتدا کنند .

وی بیان داشت : امام (ع) در روایتی می فرماید، خدا را در خلوت بیشتر رعایت کنید و او را ناظر بر تمام کارهای خود بدانید .

کارشناس مذهبی تصریح کرد : به علت نفاق و وجود خوارج به خاطر اینکه به جسد آن حضرت جسارت نشود ، شبانه دفن شد و صد سال قبرش پنهان بود و این نشان مظلومیت آن حضرت است .

8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار