خبرهای داغ:
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: معامله قرن، کثیف ترین معامله ای است که به عنوان مذاکره به فلسطین می خواهد تحمیل شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم قاینات اظهار کرد: امام خمینی(ره) به خوبی وقایع قرن  پیش رو را پیش بینی کرده بودند که اسرائیل جرثومه فساد و غده سرطانی است.

وی افزود: غده سرطانی درمانی ندارد و باید از صحنه روزگار محو شود و محو شدن اسرائیل با اتحاد و انسجام ملت های مسلمان امکان پذیر است.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقابله با رژیم صهیونیستی با حمایت مردم از ملت مظلوم فلسطین امکان پذیر است.  ملت فلسطینی روزی تمام توانایی اش در مقابل اسرائیل سنگ بود و تمام قدرتش این بود که در مقابل تیر گرم و آتشین دشمن سینه سپر می کرد و مظلومانه به خاک می افتاد.

فلاحتی گفت: امروز  سنگ فلسطینی ها تبدیل به موشک های کوتاه برد و میان برد شده است  و جهان اسلام اعلام می کند اگر یک گلوله به بیت المقدس شلیک شود تلاویو پایتخت رژیم صهیونیستی را به خاک و خون می کشند.

وی ادامه داد: امروز روزی است که جنگ های چند روزه صهیونیست با فلسطین با شکست های مفتضحانه مواجه می شود.  

 فلاحتی اضافه کرد: امروز فلسطین به عنوان پاره  تن پیکره امت اسلامی قدرت دارد و در کنار دستش حزب الله لبنان مظهر مقاومت و قدرت و شکوه ایستاده است و غزه با همه مظلومیت خود ایستادگی می کند که رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی می شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز روزی است که با گذشت بعد از 70 سال از تشکیل رژیم صهیونیستی کشوری مثل امریکا به خود جرات می دهد که می خواهد در تلاویو سفارت خانه بزند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: وقتی هیمنه نظام اسلامی بر روی کره زمین دیده شد و همه کشور های اسلامی در حمایت از فلسطین و در سرکوب رژیم صهیونیستی پا به میدان گذاشتند  رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا و ترامپ دست به اقدام کثیفی به نام معامله قرن برد.

فلاحتی با اشاره به بندهایی از این معامله گفت: این معامله کثیف نادیده گرفتن حق مظلوم و نادیده گرفتن خون هایی است که بیش از 70 سال بر زمین ریخته شده است.

وی افزود: معامله قرن، کثیف ترین معامله ای است که به عنوان مذاکره به فلسطین می خواهد تحمیل شود به فرموده مقام معظم رهبری این معامله کثیف هرگز محقق نخواهد شد.

وی انسجام بین کشورها و ملت ها را شرط عدم تحقق این معامله کثیف  دانست و گفت: راهپیمایی های حمایتی از فلسطین در جهت ایجاد این انسجام است.

فلاحتی با بیان این که بسیاری از کشورهای دنیا با این معامله مخالف هستند گفت: بانیان این معامله ان شاء الله هیچ غلطی نخواهند کرد.

 

پذیرش مذاکره از سوی ما تیز کردن لبه قیچی تند معامله قرن با اسرائیل است

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: معامله قرن یک لبه قیچی است و لبه دیگر قیچی طرح مذاکره با ایران است.

وی ادامه داد: وقتی می گویند مذاکره دقیقا همین معامله است و مفادی که امریکا به صورت غیر رسمی به جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است هیچ فرقی با معامله منحوس خباثت آلود قرن ندارد.

وی افزود: آمریکا در مذاکره می خواهد که جمهوری اسلامی و انقلاب 40ساله قدرتمند خود را خلع سلاح کند و در اختیار آمریکا قرار دهد و عملا پذیرش مذاکره از سوی ما تیز کردن لبه قیچی تند معامله قرن با اسرائیل است و غفلت نکنید اسم یکی معامله است و دیگری مذاکره .

فلاحتی اضافه کرد: ما تجربه تلخ مذاکره نافرجام  را در برجام داریم و یک طرف این مذاکره آمریکا بود و بسیاری از جاها را با اطمینان غلط  در دیپلماسی امضا کردیم و نتیجه این شد که با  امضای ترامپ از برجام خارج و تحریم های قوی تر از گذشته بر علیه ایران ایجاد شد.

وی بیان داشت: شرایط کشور  به گونه ای است که مجلس و دولت و ارکان سیاسی کشور و اقشار مردم در جناح ها و سلایق سیاسی به این باور رسیده اند که مذاکره با آمریکا سم مهلکی است و هیچکس حق نشستن پای میز مذاکره را ندارد و  این توفیق الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها