وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

روز قدس معامله قرن آمریکا را خنثی کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: روز قدس معامله قرن آمریکا را خنثی کرد و هیچ گاه اجازه نمی دهیم دشمنان از فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در مراسم روز قدس شهر زنجان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با ابتکارات، ایمان، عرفان از جمله نامگذاری روز قدس راه ایستادگی،مبارزه و عزت را به ما یاد داد.

 

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که یک سال دیگر توفیق درک ماه رمضان را نصیب ما کرده و صحنه های دلنشینی در شب های قدر را دیدیم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ایران هر سال با حضور در این برنامه های معنوی خداوند بزرگ را بیشتر یاد می کنند و یاد خداوند بزرگترین، لطیف ترین و ظریفترین لطفی است که خداوند به ما عطا کرده است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: موقعی که نعمت های الهی،رحمت و عدالت را یاد می کنیم امیدوار می شویم.

 

امیر حاتمی بیان داشت: این ایام مقارن با روزهای شهادت حضرت علی (ع) بود که عزاداری کرده و به خود یادآوری کردیم که پیرو امامی هستیم که عدالترین مخلوق خداوند متعال بوده و حکومت عدل او الگوی حکومت های تاریخ است.

 

وی بیان داشت: مردم فلسطین مصداق مظلوم و رژیم غاصب اسرائیل از برجسته ترین مصادیق ظالم است که امروز همه ملت ایران،مسلمین جهان و آزادگان جهان آخرین توصیه های امام علی (ع) که جانبداری از حق مظلوم بود، ادا کردند.

 

این مسئول افزود: مقام معظم رهبری نیز با تبعیت از راه امام راحل گام به گام انقلاب را به جلو آورده و امروز گام دوم انقلاب را در پیش رو داریم.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: روز قدس آثار با برکتی برای همه بشریت،مسلمانان و فلسطین داشته است.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه شاید این سئوال همواره مطرح باشد که چرا یک رژیم جنایتکار با اینهمه ظلم مورد پشتیبانی آمریکا و غرب است و اینهمه ظلم و آدم کشی دیده نمی شود،افزود: صهیونیست ها در اروپا با زد و بند باقی مانده بودند اما به دلیل کارهای بیشماری که انجام دادند اروپایی ها را ذله کرده بودند که اروپایی ها برای خلاصی از این کارها، آنها را بیرون کردند.

 

وی گفت: اروپایی ها با هدف ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با توافق راهبردی با سران صهیونیست ها فوج فوج یهودی ها را به فلسطین مهاجرت داده و تشکیل این رژیم را اعلام کردند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد:  امام راحل اجازه نداد تا رژیم غاصب اسرائیل با پول و پشتیبانی بتواند به اهداف خود نائل شود و به همین دلیل روز قدس را نامگذاری کردند.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رژیم غاصب اسرائیل با در اختیار قرار دادن امپراطوری رسانه ها تلاش کرد تا جنایت های خود را به حق جلوه دهند.

 

امیر حاتمی حضور داعش و تروریست ها را در منطقه توطئه صهیونیستی – آمریکایی عنوان کرد و گفت: با فعالیت های این گروه ها صدها هزار نفر کشته شده و میلیون ها نفر آواره شدند.

 

وی گفت: به لطف الهی ،تدابیر مقام معظم رهبری و به همت کشورهای محور مقاومت این توطئه ها خنثی شده است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در صحنه شاهد بودیم که استکبار جهانی بالا سر تروریست ها بود و در جهت اهداف خود با آنها همکاری و پشتیبانی می کردند.

 

امیر حاتمی معامله قرن را گام بعدی با همان اهداف اولیه تشکیل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: این طرح با همکاری سران مرتجع عربی قرار بود اتفاق بیفتد که امروز در جوامع مسلمان و فلسطینی ها این طرح را با شکست مواجه کرده اند.

 

وی گفت: هر زمانی که منافع ملت ایران ایجاب کند همه ظرفیت ها را به کار می گیریم،اگر هر روز رئیس جمهور آمریکا اعلام می کند که ما دنبال جنگ نیستیم می داند که ما هم دنبال جنگ نیستیم.

 

این مسئول تصریح کرد: آنهایی که رئیس جمهور آمریکا را فریب دادند که منافقین از جمله این افراد هستند، فکر می کردند با این سختگیری ها و مشکلات واقعی می توانند نظام اسلامی را از پای در آوردند.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: مردم می دانند از این فشارها به دنبال یاس و نا امیدی مردم هستند اما مردم در 22 بهمن و روز قدس نشان داند موضوعات داخلی با موضوعات دشمن بسیار متفاوت است.

 

امیر حاتمی بیان داشت: آمریکایی ها ضمن اینکه از توان ما ترسیده اند، اما در تحلیل ها مشخص است که رژیم صهیونیستی می تواند بیشترین بهره را ببرد تا در آرامش باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار