خبرهای داغ:

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در هندیجان

در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرموده امام راحل روز جهانی قدس نام گذاری شد، که در این باره همزمان با سراسر کشور با علام محکومیت جنایات ظالمانه رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، مراسم با شکوه روز جهانی قدس با حضور تمام قشرهای مختلف مردم روزه دار در هندیجان و بخش چم خلف عیسی وروستاهای شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۴۱۱۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان هندیجان، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد با محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: ملت های آزادی خواه جهان بیدار و هوشیار هستند و از قیام به حق مردم درد کشیده و مظلوم فلسطین دفاع می کنند و در سال ۱۳۵۸ به فرموده امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نامگذاری شد که مردم همه سال در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی باشکوهی را برپا می کنند .

وی افزود : آمریکای تروریست و به همراه دیگر دشمنان از جمله اسرائیل غاصب در فکر معامله قرن هستند که مردم فلسطین را تمام هستی خود محروم کنند که ما این اقدام خصمانه را به شدت محکوم می کنیم و ملت شجاع ایران طبق یک بار اعتقادی در کنار مردم مظلوم فلسطین هست و از آنها دفاع و پشتیبانی می کند، و به یاری خداوند مردم فلسطین و غزه پیروز خواهند شد و اسرائیل طبق فرموده مقام معظم رهبری ظرف ۲۵سال محو و نابود خواهد شد.

وی بابیان الگو پذیری ملت فلسطین از ایران است گفت: آرمان های مردم فلسطین از ایران اسلامی الگو پذیری نموده اند و امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم پهلوی جنایتکار ، از ملت مظلوم فلسطین حمایت و فلسطین را پاره تن اسلام نامیدند و در این ۴۰ساله از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در کنار مردم فلسطین هست و حمایت می کند و انشا الله روزی شاهد نابودی کامل اسرائیل غاصب و کودک کش خواهیم بود .

در ادامه گزارش، مردم روزه دار هندیجان در هوای گرم خرداد ماه، بعد از اقامه نمازجمعه عبادی سیاسی از مسجد جامع تا میدان حضرت امام حسین (ع)در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمودند و با مشت ها و فریادهای بلند خود جنایات وحشیانه اسرائیل غاصب را محکوم و اعلام انزجار نمود اند و با مردم فلسطین یک بار دیگر حمایت نموده و راه و اهداف قیام فلسطین را گرامی دانستند.

در بخش چم خلف عیسی و روستاهای امامزاده عبدالله و مالکی شهرستان هندیجان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صبح روز جمعه با حضور حداکثر اهالی ولایتمدار و انقلابی این مناطق با شکوه خاصی برگزار و با اعلام حمایت از مردم فلسطین مظلوم، جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای تروریست را محکوم و خواستار نابودی اسرائیل و همچنین خواستار آزادی قدس شریف شدند.

 

پیگیری جام ورزشی رمضان در هندیجان 
 
همچنین مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان از برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان شامل رشته های فوتبال، ووشو در شهرستان هندیجان و همچنین آموزش منظم رشته تکواندو برای بسیحیان ورزشکار خبرداد. 
 
مصطفی حشوشی در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل، یک سری مسابقات جام رمضان شامل فوتبال و ووشو در حال پیگیری هستند. 
 
وی افزود : اکثر ورزشکاران بسیجی در این رشته ها حضور دارند و همچنین با همت و تلاش تربیت بدنی ناحیه سپاه و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری مسابقات فوتبال و والیبال و تنیس روی میز برگزار شده است.
 
وی بابیان استقبال ورزشکاران بسیجی از مسابقات ورزشی جام رمضان گفت: امسال با شروع ماه مبارک رمضان همراه با برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های متنوع ورزشی با استقبال ورزشکاران بسیجی هندیجان با بهترین کیفیت برگزار شد.
 
مصطفی حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد : کلاس های رزمی رشته کاراته بصورت منظم در حال برگزاری است که اکثر بسیجیان ورزشکارتکواندو در جلسات قرآنی و حلقات صالحین حضوری فعال و قابل تحسین دارند. 
 
وی بااشاره به مسابقات ووشو در هندیجان بیان کرد : با همت هیات ووشو هندیجان یک سری مسابقات ووشو برای بسیجیان ووشو کار بر گزار خواهد نمود و همچنین در روزهای آینده مسابقه ووشو در قالب یادواره مدافع حرم بسیجی ورزشکار ووشو کار مرحوم رشید رفیعی در هندیجان  برگزار خواهد شد.
 
حشوشی تصریح کرد : بسیجی  مرحوم  رشید رفیعی از جمله ورز شکاران نام آور بود که در سنگر مدافع حرم و ورزش حضوری پر شور و عزتمندانه داشتند و از نظر اخلاقی بی نظیر بود و در مسجد و بسیج جزعی از جوانان فعال شهرستان هندیجان بود.
 
مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان تاکید کرد : بسیجیان ورزشکار خواهر و برادر  هندیجان در تمام رشته های ورزشی در استان امتیاز آور و جزء برترین های ورزشی خوزستان و حتی کشوری هستند.
 
وی افزود : ورزشکاران بسیجی عضو کانون بسیج ورزشکاران هندیجان در مراسمات  سپاه و بسیج  حضوری فعال داشته و در اجرای برنامه های متنوع ورزشی پیش قدم و استقبال خوبی دارند .
 
گشت های امنیتی بسیجیان هندیجان 
 
همچنین با هماهنگی در جلسات ناحیه سپاه هندیجان با ساماندهی نیروهای بسیجی گردان ها و پایگاههای مقاومت بسیج ، در ماه مبارک رمضان و مخصوصا درشب های لیالی قدر گشت های امنیتی در سطح شهرستان انجام گرفت شد.
 
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری اظهار داشت: بسیحیان حوزه ، گردان های بیت المقدس و پایگاههای مقاومت بسیج در کنار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت گشت های  عملیاتی  منظم و هماهنگ شده در شب های قدر ودیگر مراسمات ایام ماه مبارک رمضان به شایستگی و بدون هیچ مشکلی انجام گرفته شد.
 
وی افزود: سپاه و بسیج در هر شرایطی آماده همکاری با مردم و دیگر نیروهای امنیتی و انتظامی است و برای رفاه حال مردم هندیجان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و در بالاترین شرایط قرار دارد. 
 
 
وی بابیان گشت های منظم امنیتی در سطح هندیجان گفت: با فراخوانی بسیجیان در گشت های امنیتی، به بهترین شکل ممکن این گشت ها از اول شب تا صبح شب های لیالی قدر شهری و روستایی هندیجان با موفقیت انجام که الحمدلله مورد استقبال و تشکر مردم قرار گرفت .
 
 
سروان پاسدار سعید سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : از حضور بسیجیان در بر قراری حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان هندیجان تقدیر و تشکر می شود وهمواره  نیروهای بسیجی با ساماندهی منظم با هر گونه ناهنجاری طبق قانون برخورد خواهد کرد و از مردم حمایت و پشتیبانی می کند. 
 
 
وی بااشاره به آمادگی بسیجیان در هر شرایطی بیان کرد: با تعامل و همکاری با انتظامی و نیروهای امنیتی، سپاه و بسیج هندیجان در هر شرایطی پای کار هست واز آرمان ها و اهداف امام راحل و شهدا با جان و دل دفاع و پشتیبانی می کند و همه ماها قدر دان ایثار رزمندگان اسلام و شهدا هستیم وهمچنین  با پیروی از فرمایشات شجاعانه مقام معظم رهبری از ایران اسلامی در مقابل هر تهدیدی مقابله خواهیم کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار