مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

انقلاب اسلامی مایه افتخار در جهان است

مهدی فقیهی ابراز داشت: انقلاب اسلامی مایه افتخار در جهان است که شمه ای از حکومت حضرت ولی عصر (عج) است در حالی که دولت کریمه باید اسلام و مسلمانان را عزت ببخشد که انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت و رهبری همین کار را کرد .
کد خبر: ۹۱۴۴۰۹۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با روز جهانی قدس مسئولین اجرایی و قضایی کوهبنان به اتفاق  فرماندهان نظامی و انتظامی،بسیجیان و ورزشکاران  و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با تجمع در میدان شهدا و طی نمودن مسیر بلوار حضرت امام (ره)و بلوار مسجد با حضور در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) مصلای نماز جمعه با فریادهای الله اکبر ،مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم پوشالی و جعلی اسرائیل را به نمایش گذاشتند و بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، وحدت و همدلی و دفاع از ارزش ها و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهیدان همیشه جاوید  تاکید نمودند .

 

 حجت الاسلام و المسلمین مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت ماه رمضان ماه خودسازی و ماه جامعه سازی است چون روزه داران بوسیله دعاها و اعمال ترغیب می شوند که بسوی جامعه سازی حرکت کنند .

وی ادامه داد خداوند خودسازی ، نماز ،روزه و... را واجب کرده و جامعه سازی را به خود مردم سپرده است لذا در جای جای ماه مبارک رمضان  خصوصا در شب های قدر  مردم در کنار هم قرار می گیرند و خواهان دولت کریمه اسلامی می شوند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ابراز داشت انقلاب اسلامی مایه افتخار در جهان است که شمه ای از حکومت حضرت ولی عصر (عج) است در حالی که دولت کریمه باید اسلام و مسلمانان را عزت ببخشد که انقلاب اسلامی به پشتوانه ولایت و رهبری همین کار را کرد .

وی خاطر نشان کرد شاهدیم رئیس جمهور روسیه با احترام در برابر ولی امر مسلمین جهان می نشیند در دولت کریمه نفاق جایی ندارد و مردم به منافقین تو دهنی می زنند چون حکومت الهی است .

حجت الاسلام فقیهی بیان داشت حکومت اسلامی باید  مردم را در مسیر  خدایی شدن سوق دهد لذا صدا و سیمای ما باید دینی باشد همگان در حکومت اسلامی باید در مسیر خدا کار کنند .

وی تاکید کرد پیامبر اکرم (ص) تمام وجودش برای خدا بود لذا در جریان فتح مکه نصرت خدا را شاهد بود امروز هم  اگر دست خیلی ها رو می شود چون رهبر ما و حکومت ما خدایی است لذا تمام توطئه ها بر ملا می شود و انقلاب پا برجا می ماند .

ایشان یادآور شد اگر برای خدا کار کنیم توطئه های دشمنان بر ملا می شود چون ما فرزند رمضان و محرم هستیم لذا  همه باید در کنار هم و ید واحد باشیم تا دشمن نتواند قد علم کند و اجرایی شرح تفصیلی باید تجمیعی باشد نه تفریدی تا کار خوب بدون نقص پیش رود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت تمام معادلات دشمن به هم ریخته که این مهم به برکت حضور مردم در صحنه هست البته دشمن آخرین برگ خود در قالب معامله قرن را در دستور کار قرار داده که بازهم شکست خواهد خورد .

وی گفت هدف در معامله قرن ایران است که به فرموده مقام معظم رهبری مد ظله العالی این توطئه هم خنثی خواهد شد و فلسطین به دامن اسلام باز خواهد گشت دشمنان بدانند مردم ایران  اسلامی در راس آنان سپاه پاسداران از دشمنان هراسی ندارند.

ایشان به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود همگان باید به این مهم حساس باشند خصوصا جوانان متعهد، دلسوز و انقلابی باید این مهم را عملی کنند البته انتخابات مجلس را در پیش داریم که جا دارد در سراسر ایران جوانانی دلسوز روی کار بیایند روحیه مطالبه گری در بین مردم افزایش پیدا کند .

ایشان ادامه داد گاهی دیده می شود در بین جوانان گروهی مطالبه ای دارند که هجمه ها علیه آنان ایجاد می شود باید فرصت حرف زدن به آنان داده شود در شهرستان باید مسئولین را در حل مشکل کمک کنیم که مهمترین آنها جاده ارتباطی کوهبنان به مرکز استان است که اگر معادن این جاده را ببندند ما دچار مشکل خواهیم شد.

 

ارسال نظرات