خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان گفت: فروپاشی قدرت رژیم عاصب صهیونیسم نزدیک است
کد خبر: ۹۱۴۴۰۹۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ حمید دامغانیان در جمع پر شکوه مرم مهدیشهر در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز می‌بینیم که استکبار چگونه به دریوزگی افتاده و تلاش می‌کند که معامله قرن را اجرایی کند چرا که هدف آن جلوگیری از فروپاشی اسرائیل است که قطعا محقق نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: امروز آمریکا حرکاتی غیر قابل پیش بینی دارد و همانند دیوانه‌ای که در باتلاق افتاده، هر دقیقه شروع به اقداماتی برای نجات خود می‌کند؛ در یک منطقه ناو هواپیمابر و نیرو‌های نظامی خود را اعزام می‌کند که ما را بترساند و در جای دیگراز ترس میگوید که قصد اقدامات نظامی نداریم.
وی با بیان اینکه فروپاشی اسرائیل حتما به وقوع می‌پیوندد گفت: آن ارتش قدرتمندی که ظرف مدت ۶ روز ارتش کشور‌های عربی را زمین گیر کرد امروز توان مقاومت ۴۸ ساعت را در مقابل گروه‌های کوچک مقاومت فلسطینی ندارد
دامغانیان اضافه کرد:اگر آمریکا توان حمله نظامی به کشور ایران را داشت لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد؛ تلاش او برای پیش کشیدن مذاکرات و اینکه ایران را پای میز مذاکره بیاورد به این دلیل بود که ایران را از منابع قدرتی که در منطقه دارد و قدرت موشکی تخلیه کنند.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود: مطمئنا اگر ایران را از منابع قدرتی خود تخلیه کند به این کشور حمله می‌کند؛ اما امروز به واسطه ظرفیتی که ایجاد شده و قدرتی که داریم جرات تعرض ندارند و این نشان می‌دهد بعضی از مسئولین متاسفانه دچار اشتباهات محاسبه‌ای شدند.
وی خاطر نشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی چهل سال می‌گذرد و همه این سال‌ها برای ملت ایران، دورانی حساس وهمراه با تجربه‌ها واندوخته‌های فراوان بوده است، ولی نظام سلطه جهانی طی چهار دهه گذشته توطئه‌های بسیاری را طراحی ویکی پس از دیگری به اجرا درآورد.
دامغانیان ضمن مطرح کردن مسئله خاور میانه جدید بیان کرد: طرح خاورمیانه جدید طرحی شوم بود که به جهت حفظ استیلا ایالات متحده طراحی شد واز مدت‌ها قبل در مراکز تصمیم گیری بر روی آن کار شده بود.
سرهنگ دامغانیان گفت: طرح بزرگ خاور میانه در نظر داشت تاکشور‌های عربی منطقه خاور میانه همچون ترکیه، ایران، پاکستان وکشور‌های مسلمان قفقاز ورژیم اسرائیل را در یک نظام اقتصاد آزاد به بلوکی با محوریت اسرائیل تبدیل کند.
فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد:اگر پیروزی انقلاب اسلامی صورت نمی‌گرفت؛ رژیم صهیونیستی با وحشی گری در سرزمین اشغالی توان مقابله داخلی را از فلسطینی‌ها گرفته بود.
وی در ادامه گفت:پیروزی انقلاب اسلامی؛ نگاه جهانی را به روز قدس زنده وافکار عمومی را به این سمت بسیج کرد وبه نیروی مقاومت در فلسطین انگیزه وجهت اسلامی داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها