نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانی‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر حمایت خود از ملل مظلوم منطقه را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۷۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کارن خانلری نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد ملت ایران همچنان حامی مردم فلسطین و ملل مظلوم منطقه است و مردم با این حضور ثابت کردند همچنان پشتیبان و حامی مظلومان در منطقه هستند.

وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که ظلمی که به مردم فلسطین روا داشته می‌شود ظلمی است که در اصل به تمام مردم منطقه تحمیل و اعمال می‌شود و در آن مسلمان و مسیحی و غیره از هم تفکیک نمی‌شوند و همه مورد ستم قرار می‌گیرند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور در واقع میثاقی است که ملت ما با ملت مظلوم منطقه بسته و به آنها این پیام را می‌دهد که همواره پشتیبان و در کنار آنان است.

خانلری با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال هم چون سال‌های گذشته پرشور و حماسی بود و این حضور در واقع حماسه‌ای است که تکرار می‌شود و ما هر ساله شاهد وجود روحیه استکبارستیزی در مراسم راهپیمایی و در میان مردم هستیم و این حضور حماسی هر ساله و از جمله امسال، تکرار می‌شود.

ارسال نظرات