خبرهای داغ:
امت حزب الله و همیشه در صحنه شهر کلاته خیج و دهستان قلعه نو خرقان شهرستان شاهرود شکوه از مایع خود را راهپیمایی روز جهانی قدس به رخ جهانیان در دفاع از مظلومان فلسطینی کشیدند.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، راهپیمایی جهانی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین محلی در شهر کلاته خیج شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که نیرو‌های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم و بسیجیان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء (ع) حضور داشتند راهپیمایان با سر دادن شعار‌هایی در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی شعار سر دادند و حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان دادند.
در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل قطعنامه‌ای را در محکوم کردن تلاش‌های استکبار جهانی در انجام برنامه‌های ضد اسلامی بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همه مظلومان و آزادی خواهان جهان تاکید کرد.
همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس به همت پایگاه محمد رسول الله (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء (ع) در دهستان قلعه نو خرقان برگزار و فرمانده این پایگاه در جمع راهپیمایان به سخنرانی پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها