حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با استناد به دعای ابوحمزه گفت این دعا اقیانوسی از معرفت است در فرازی از این دعای شریف عرض می کنیم خدایا با زبانی با تو سخن می گوییم که گناه کرده و نافرمانی نموده اما درگاه تو پر از لطف و‌محبت است .
کد خبر: ۹۱۴۴۰۴۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در استانه سالگرد ارتحال حضرت امام ره و‌گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد با حضور جمعی از عاشقان و ارادتمندان به ولایت و رهبری مراسم روضه خوانی و‌مرثیه سرایی همراه با قرایت زیارت عاشورا در حسینیه محبان ولایت حوزه شهری موسی بن جعفر( ع )برگزار گردید .

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان با استناد به دعای ابوحمزه گفت این دعا اقیانوسی از معرفت است در فرازی از این دعای شریف عرض می کنیم خدایا با زبانی با تو سخن می گوییم که گناه کرده و نافرمانی نموده اما درگاه تو پر از لطف و‌محبت است .

وی خاطر نشان کرد با دلی با خدا حرف می زنیم که تاریکی ان را فرا گرفته اما در همه حال باید به خدا و بخشش او امید و ارزو داشته باشیم در حالی که ممکن است گناهان ما بقدری باشد که روی حرف زدن با خدا را نداشته باشیم اما خدا به قدری بخشنده است که ما باید به لطف و‌کرامتش طمع بورزیم .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت اگر خدا انسان را مورد عتاب و عذاب قرار دارد با توجه به پرونده موجود حق اوست اما باز هم بدانیم بساط خدا بساط ارحم الراحمینی است که به هیچ کس ظلم نمی شود حتی اگر ظالم باشد. وی خاطر نشان کرد درخواست بخشش ما از روی دلیل است چون بساط خدایی به گونه ای است که انسان گناهکار را می پذیرد و‌اگر قلبا عذر خواه باشد مورد بخشش قرار  می دهد .

حجت الاسلام جعفری ابراز داشت خدایا از روی رحمت و رافتت حیا را کنار گذاشتم و التماس می کنم چون بسیار نیازمند هستم که مرا محروم نکنی و‌دستم را بگیری .

وی افزود خدا هرگز امید کسی را نا امید نمی کند چون صدا و ندای ما را می شنود و بهترین دعوت کننده است و به انسان امید می دهد البته ارزوها و خواسته های ما زیاد است در حالی که پرونده انسان سراسر قصور و کوتاهی است .

ارسال نظرات