خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج: روز جهانی قدس به کلام جاودانه علي(ع) که فرمود: «کونو للظالم خصماً و للمظلوم عوناً» جامه عمل مي‌‌‌ پوشاند
کد خبر: ۹۱۴۴۰۱۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

علی نادری در گفتگو با خبر گزاری بسیج قزوین در رابطه با روز جهانی قدس گفت:يکي از ميراث هاي گران بها و بي‌‌‌ بديل امام خميني روز جهاني قدس است.

وی در ادامه افزود: اعلام چنين روزي آن هم در ظرف زماني خاص از ژرفاي تفکر سياسي و بينش ناب عرفاني امام خميني(ره) سرچشمه مي‌‌‌ گيرد؛ که در آن سياست و ديانت چنان بهم آميخته که در هيچ شأن از شئون زندگي و زاويه فردي و اجتماعي قابل انفکاک نيست.
نادری تاکید کرد:نگرش بي‌ نظير خميني کبير(ره) نسبت به رژيم اشغال گر قدس حاکي از شناخت عميق و همه‌ جانبه او از ماهيت و ذات صهيونيسم تروريستي نشأت مي‌‌‌ گيرد؛ که گشايش فاز جنگ و باز کردن جبهه مقاومت عليه اسرائيل را درپي دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه آوج اظهار کرد: روز قدس ميثاق با آرمان هاي بلند و جاودانه بنيان‌‌‌ گذار جمهوري اسلامي و بيعت با مقام عظماي ولايت ولي امر مسلمين حضرت ايت‌الله خامنه‌‌‌ اي است. در اين روز، يک بار ديگر امت اسلامي با الفباي فکري ايدئولوگ انقلاب اسلامي و بنيان‌‌‌ گذار روز جهاني قدس پيمان مي‌‌‌ بندد و به جهانيان مي‌‌‌ فهماند که جبهه مقاومت و سازش‌‌‌ ناپذير که خميني کبير در مقابل اشغال گران صهونيست گشود هيچ‌‌‌ گاه بسته نمي‌‌‌ شود.

وی در پایان با اشاره به رشادت های جوانان فلسطینی افزود:عمليات شهادت‌‌‌ طلبانه جوانان و رزمندگان فلسطين در قلب حکومت ترور و مرکز تصميم‌‌‌ گيري تل آويو که خواب راحت را از چشمان تروريستان ربوده، از اثرات مثبت خط استقامت امام خميني(ره) است که سال هاي قبل باز شد. در چنين روزي با خلف صالح امام راحل مقام معظم رهبري که هميشه در راستاي تحقق آرمان تابناک امام امت گام برداشته و هيچ ‌گاه از آن غفلت نکرده است بيعت مجدد صورت مي‌‌‌ گيرد.
انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها