خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج:
حجت الاسلام علی خدامراد روز قدس را مانور قدرت و انسجام مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس دانست و ابراز امیدواری کرد این روز با وفاق بیشتر مسلمانان باعث شود ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود شود.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

حجت الاسلام علی خدامراد در مصاحبه با خبر گزاری بسیج قزوین، روز قدس را مانور قدرت و انسجام مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس دانست و ابراز امیدواری کرد این روز با وفاق بیشتر مسلمانان باعث شود ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه نابود شود.

خدامراد با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود:حضور مردم در این روز، خط بطلانی بر ادعاهای بی اثر اسراییل و استکبار جهانی می باشد.

وی رژیم اسراییل را یک غده سرطانی و خشن و خون آشام توصیف کرد و افزود : انان از هیچ ظلم و ستمی به مردم بی دفاع فلسطین دریغ نکردند.

خدامراد گفت : اگر روزگاری رژیم صهیونیستی در منطقه حضور داشته و ادعای ارتش چهارم به خود می داده ، به صراحت مشاهده کردیم که در جنگ شش روزه مقابل مسلمانان کمتر از یک هفته شکست را پذیرفت.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه آوج یادآور شد : از گذشته نیز علما و فقها ، این رژیم را به رسمیت نشناخته و این رژیم را همواره غاصب و منفور بر می شمردند.

خدامراد با اشاره به اینکه مرور زمان نیز نامشروع بودن رژیم صهیونیستی اسراییل را ثابت می کند گفت: این رژیم از ابتدای شکل گیری فاقد مشروعیت بوده است.

وی تصریح کرد : خوشبختانه امروز قدرت و هویت رژیم صهیونیستی روز به روز رو به افول و بلکه رو به نابودی است.

خدامراد در خاتمه با بیان اینکه روز قدس باعث همگرایی و وحدت مسلمانان علیه اسراییل و ایادی استکبار می شود گفت : مسلمانان باید با تمام قدرت سیاسی ، نظامی و فرهنگی علیه دشمان قیام کرده و با بصیرت و بیداری ضمن نابود کردن غده سرطانی اسراییل زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شده و مدینه فاضله را تشکیل دهند.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها