امام جمعه بندرانزلی بیوتروریسم را یکی از کارهای خطرناکی عنوان کرد که در دستور کار استکبار جهانی بویژه صهیونسیت‌ها است و گفت: دشمنان با این شیوه برخی از شخصیت های داخلی و خارجی را از سر راه برداشته اند.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۰۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرانزلی همگان را به بیان سخن حق، نافد، محکم و مستدل دعوت کرد و گفت: امیدوارم خداوند متعال به همه‌ی ما توفیق گفتار حق با رعایت تقوای الهی را عنایت کند.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر به لطف الهی به بهترین شکل برگزار شد و ان شاءالله بهره و ثمره‌ی شب‌های قدر در زندگی ما ماندگار شود، اظهار کرد: مراسم ارتحال امام (ره) نیز در پیش است که همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام بر مزار این شهدا برگزار خواهد شد.

امام جمعه بندرانزلی همچنین به برگزاری نماز عید سعید فطر در مزار شهدای گمنام شهرستان اشاره و تصریح کرد: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در هر شهر یک نماز برگزار شود که این مسئله را در سال‌های قبل نیز متذکر شدیم؛ خوشبختانه سال گذشته مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم امسال نیز این نماز که نشانه عظمت امت اسلام است به صورت واحد و یکجا با حضور پرشور مردم برگزار شود.

شمس الدین از مردم ولایتمدار انزلی که با زبان روزه و در این هوای گرم، در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه شرکت کردند تشکر کرد و بر کوتاه‌تر شدن مسیر راهپیمایی متذکر شد.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه ضمن تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، خاطر نشان کرد: شاهدیم ائمه جمعه، که دلسوز مردم هستند و به اسلام و انقلاب خدمت می‌کنند، اینگونه مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرند که نشان می‌دهد دشمن از روشنگری‌ها و اثرات این جایگاه هراس دارد.

شمس الدین با تاکید بر این مسئله که اگر انسان به بی خبری و غفلت مبتلا شود، خیلی زود در دام دشمن می‌افتد، تصریح کرد: کسی که نسبت به شرایط زمان خودش آگاه باشد، غافلگیر نمی‌شود و توطئه‌های دشمن نمی‌تواند آن را به دام بیاندازد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته از تریبون نماز جمعه مطالبی در رابطه با تالاب و اتفاقاتی که در آن رخ داده بیان کردیم، اظهار کرد: پس از خطبه‌های هفته گذشته، یکی از مسئولان نسبت به اظهارات مطرح شده بیانیه‌ای صادر کرد که احتمالا دستوری بود.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: در این بیانیه، تریبون نماز جمعه و ما را به تشویش اذهان عمومی متهم کردند و گفتند یاس آفرینی می‌کنیم؛ روشنگری، تشویش اذهان عمومی نیست و اتفاقا این امر امید آفرینی است.

شمس الدین با تاکید بر اینکه مردم باید در جریان امور باشند، خاطر نشان کرد: بیان نکردن اشتباهات مسئولین به مردم، سبب نا امیدی آن‌ها و نسبت دادن خطا‌ها به نظام می‌گردد.

وی همچنین با بیان اینکه نباید نظام برای افراد، جریان‌های سیاسی و مقاصد آن‌ها هزینه شود، گفت: نگفتن خطای مسئولان تفکیک کردن عمل یک شخص، سازمان و یا جریانی از کل نظام است.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه خطبه اعلام کرد: از نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی که مواضع خود را شفاف اعلام و نسبت به پروژه بایوجمی مخالفت کردند و همچنین از دادستان محترم، پر تلاش و قاطع شهرستان که به این قضیه مهم ورود کردند و پیگیر هستند تشکر می‌کنم.

شمس الدین در ادامه سلطه بر جهان را از اهداف رژیم غاصب صهیونیستی عنوان و خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها برنامه‌های محرمانه مختلفی را برای رسیدن به این هدف در دنیا برای خودشان طراحی کردند.

وی افزود: آن‌ها مدیریت ۷۰ درصد رسانه‌ای دنیا را در دست دارند و از لزوم این مهم برای پیشبرد اهدافشان در راستای تغییر باورها، اعتقادات و دیدگاه مردم با خبر هستند؛ لذا جنایت‌های گسترده آنان منعکس نشده و نسبت به آنان واکنشی نیز نشان داده نمی‌شود.

امام جمعه بندرانزلی یکی از برنامه‌های مخفی رژیم غاصب صهیونیستی را، کاهش جمعیت در دنیا دانست و خاطر نشان کرد: این کار جمعیت کمتری را برای تحت سلطه قرار دادن به دنبال دارد و باید توجه داشته باشیم که از طرق مختلف و با شیوه‌های گوناگون به دنبال کاهش جمعیت در دنیا، خصوصا کشور‌های اسلامی و بویژه جمهوری اسلامی ایران هستند.

شمس الدین اظهار کرد: آن‌ها برای دست یابی به هدف انقطاع نسل، مردم عادی و خصوصا کودکان را مورد حملاتشان قرار می‌دهند.

وی افزود: یکی از شیوه‌های آن‌ها جنگ است که امروز به فرمود: ه مقام معظم رهبری از این جهت رژیم صهیونیستی در حذیذ است لذا در بخش نظامی هیچگونه نگرانی وجود ندارد و قدرت‌های بزرگ نیز از توان ایران هراس دارند.

امام جمعه بندرانزلی بیوتروریسم را یکی از کار‌های خطرناکی عنوان کرد که در دستور کار استکبار جهانی بویژه صهیونسیت‌ها است، اظهار کرد: با این شیوه برخی از شخصیت‌های داخلی و خارجی را از سر راه برداشته اند؛ در منابع غذایی، آبی، محیط زیستی و بهداشتی، میکروب‌ها و آلودگی‌هایی را بدون اینکه کسی متوجه شود رها سازی می‌کنند و این میکروب‌ها گسترش پیدا کرده و بخش اعظمی از جامعه به بیماری‌های غیر قابل درمان مبتلا می‌شوند.

شمس الدین خاطر نشان کرد: پروژه بایوجمی و اتفاقاتی که در تالاب انزلی در حال وقوع است، می‌تواند با اطلاع یا بدون اطلاع مسئولان تصمیم گیر، در راستای اهداف دشمن برای انجام این شیوه‌ها باشد؛ این پروژه به گفته کارشناسان آثار مخرب بلند مدت دارد و نباید از کنار آن به راحتی گذشت، مردم و مسئولین باید با جدیت پیگیر باشند.

وی ادامه داد: برخی از عوامل اجرای این بیوتروریسم پسماند ها، آب، هوا، محیط زیست، مواد غذایی، خوراکی‌های وارداتی و محصولات کشاورزی و بذر‌ها و … و همچنین بسیاری از دارو‌های مکمل و نیرو زا که توسط برخی ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز همین آثار را دارد.

امام جمعه بندرانزلی همچنین با اشاره به اینکه واردات و مصرف مواد تراریخته در کشور ما متاسفانه در حال افزایش است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها و دشمنان برای از بین بردن مردم و کاهش جمعیت، عجله‌ای ندارند، ولی اگر بتوانند مصمم اند.

شمس الدین در پایان تاکید کرد: البته دستگاه‌های مربوطه در کشور بسیاری از توطئه‌های دشمنان را شناسایی و با آن مقابله کرده اند و می‌کنند؛ ولی هدف ما تحقق این کلام امام است که فرمودند: «ما مسلمانان خار چشم صهونیست هستیم و از این خوشبختی که خدواند به ما عطا فرمود: ه است خوشحالیم، اسرائیل غده‌ی سرطانی است و باید از میان برداشته شود»، مسئولان این فرمایش امام (ره) را به عنوان راهنمای خود قرار دهند و برخی مسئولان دستگاه دیپلماسی در مصاحبه خود نگویند که ما قصد از بین بردن اسرائیل را نداریم، چراکه به گفته امام و رهبری به دست مردم ما و امت اسلام به همین زودی‌ها اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات