خبرهای داغ:
مسوول نمایدگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد قزوین:

اقدامات رژیم صهیونیستی ننگین ترین رویداد قرن حاضر است

حجت الاسلام عدالتی گفت: از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند که چندین سال است که میهمانان ناخوانده صاحبخانه را بیرون رانده‌اند و خانه و اموال آنان را تاراج کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۷۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با تدبیر و اندیشه حضرت امام راحل روز قدس نامگذاری شده است، این اندیشه امام راحل باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین در نزد افکار عمومی جهان بوده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود‌.

عدالتی بیان کرد: یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند که چندین سال است که میهمانان ناخوانده صاحبخانه را بیرون رانده‌اند و خانه و اموال آنان را تاراج کرده‌اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تاکید کرد: فاجعه امروز ناشی از سکوت مسلمانان در برابر تجاوزگری صهیونیست و حامیانش است و این که خود را مشغول اختلافات و جنگ داخلی کردند.

وی عنوان کرد: از آغاز تشکیل رژیم جعلی اسراییل تاکنون جز جنایت، کودک کشی و تروریسم دولتی و جنگ افروزی نتیجه ای نداشت و اقدام ترامپ سبب گسترش تجاوزگری به ملل مسلمان می شود.

این مسوول تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در واقع حمایت از مردم فلسطین است، روز قدس آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی و برکت الهی و روز اعلام همبستگی و تعهد و غیرت و حمایت همیشگی امت اسلامی از فلسطین است.

 

عدالتی گفت: حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به جسارت و اهانت دشمنان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار