حقانیت فلسطین در بی گناهی آن است

توحید رستمی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه حقانیت فلسطین در بی گناهی آن است، عنوان کرد: روز قدس نمادی از اتحاد کشورهای اسلامی است برای به رخ کشیدن اتحاد و نیز انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیسم و به تبع آن هم پیمانان غربی و آمریکایی آن است.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۶۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی مسوول بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه حقانیت فلسطین در بی گناهی آن است، عنوان کرد: روز قدس نمادی از اتحاد کشور‌های اسلامی است برای به رخ کشیدن اتحاد و نیز انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیسم و به تبع آن هم پیمانان غربی و آمریکایی آن است.

وی بیان کرد: مسلمانان جهان هر ساله با زبان روزه و با شکوه‌تر از سال قبل در روز قدس شعار حمایت از فلسطین سرمی دهند و همین اتحاد اسلامی مسلمین جهان است که دشمنان اسلام و بیت المقدس را خار می‌کند.

رستمی افزود: خوشبختانه تمامی کشور‌های اسلامی روز قدس را گرامی میدارند و در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند و بجز سران چند کشور محدود عربی که پشت به شیطان داده و همگام با آن برای منافع خود بی گناهی فلسطینیان را نادیده می‌گیرند، جهان اسلام در حمایت از مظلومیت فلسطین متحد است.

وی گفت: معامله قرن که توسط آمریکا ارائه شده است کاملا حق و حقوق فلسطینیان و به تبع آن جهان اسلام را لگد مال می‌کند و با محدود کردن تمامیت ارضی بیت المقدس این مکان عزیز را از سلطه اسلام خارج می‌کند که از اصل و اساس این معامله رد و دلالی است.
 
 
 
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار