سرهنگ عسکری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج گفت: امروز هیمنه و اعتبار ناچیز رژیم صهیونیستی، بیش از پیش فرو ریخته شد چرا که ملت آگاه و بیدار مسلمان و آزاده ی ایران، به خصوص کردستان یک مشت محکم بر دهان استکبار کوبیده و به معامله ی قرن، نه گفته اند.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سنندج، ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم شریف سنندج در راهپیمائی روز قدس، گفت:: بار دیگر ملت غیور کردستان، با حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز قدس، به تمام مستکبران جهان به خصوص رژیم کودک کش اسرائیل، نشان دادند که همواره حامی جبهه مقاومت و طرفدار آزادی و آزادگی هستند.

وی افزود: هیمنه و اعتبار ناچیز رژیم صهیونیستی، بیش از پیش فرو ریخته است چرا که ملت آگاه و بیدار مسلمان و آزاده‌ی ایران، به خصوص کردستان و سنندج، یک مشت محکم بر دهان استکبار کوبیده و به معامله‌ی قرن، نه گفته اند. معامله‌ای که توسط آمریکای فرصت طلب برای دوست همیشگی اش اسرائیل غاصب طراحی و تنظیم شده بود.

سرهنگ عسکری، با تقدیر از مردم همیشه در صحنه‌ی سنندج عنوان کرد: امروز مردم ما نشان دادند که با برابری و اتحاد و همبستگی خود می‌توانند، قدرت‌های بزرگ نامشروع جهان را به سخره گرفته و نقشه‌های آن‌ها را مانند گذشته، نقش بر آب کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه بزودی قدس شریف به دامان پر مهر مسلمانان باز خواهد گشت افزود: آرزوی هر مسلمان و هر ایرانی، آزادی قدس از چنگال رژیم نامشروع صهیونیستی است و این تنها با اتحاد میان مسلمانان و کشور‌های منطقه میسر خواهد شد و با توجه به وعده‌ای ک. مقام معظم رهبری، مبنی بر حذف اسرائیل طی ۲۵ سال اتی از صحنه عالم هستی داده اند، این وعده در حال حاضر در شرف تحقق یافتن است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات