خبرهای داغ:
ياسر متانت
اطلاعيه روز قدس سپاه گلپایگان
سپاه گلپایگان با صدور يك اطلاعيه،از  حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس تشكر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۳۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در حمايت از آرمان قدس شريف و در  تشكر از حضور آحاد مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي اطلاعيه اي صادر كرد. متن اطلاعيه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

  «روز قدس باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد.»  مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای

روز قدس ، روز حیات مجدد اسلام و روز مبارزه با صهیونیسم جهانی است، روز قدس روز فلسطین مظلوم است که ۷۰ سال در آتش خشم رژیم جعلی اسرائیل می سوزند. روز قدس روز حمایت همه جانبه از فلسطین مظلوم و محکومیت جنایت های وحشیانه رژیم سفاک و نامشروع صهیونیستی است.

 روز قدس، لیله القدر امت اسلامی است تا مقاومت را سرلوحه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس قرار داده و افکار عمومی جهان را علیه وحشیگری  این سگ هار آمریکا در منطقه غرب آسیا بسیج کنند.

در انقلاب اسلامی، آزادی قدس شریف بعنوان اولویت اصلی امت اسلامی با تدبیرحکیمانه امام راحل(ره) ، خون حق طلبی را در رگ های امت اسلامی به جوشش درآورد.

امروز توطئه جدید صهیونیست ها و حامیان غرب بلاخص آمریکای سفاک و همراهی حکام مرتجع و سرسپرده ذلیل  عرب منطقه در طرح شیطانی معامله قرن، جنایت دیگری برای مردم مظلوم فلسطین است اما این طرح دامن نحس حامیان و همدستان رژیم غاصب اسرائیل را خواهد گرفت و بزودی پیش بینی ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»،محقق می شود.

در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی ،مردم شهید پرور گلپایگان همنوا با ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با وجود شدیدترین تحریم ها با قدرت ایمان و مقاومت بعنوان الگوی جهان اسلام در وحدت اسلامی در زیرسایه قرآن، در کنار سایر گروه های مقاومت در منطقه، باحضور حماسی خود در این روز بزرگ،با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات ددمنشانه رژیم صهونیستی اعلام داشته و مذاکرات سازشکارانه به اصطلاح صلح با این رژیم را محکوم نمودند.ضمن تشكر از آحاد مردم شهيد پرور گلپايگان كه در تمامي صحنه هاي انقلاب اسلامي پيشرو و مقدم بوده اند و با حضور خود در راهپيمايي روز قدس برگ زرين ديگري بر افتخارات شهرستان افزودند.اعلام مي داريم:

مسلما افول اسرائيل و استكبار جهاني نزديك است و اين مهم تنها با مقاومت در  صحنه نبرد اراده ها محقق خواهد شد و مقاومت اسلامي پيروز اين ميدان است. ان شاءالله

ناحيه مقاومت بسيج سپاه گلپايگان

يوم الله روز قدس 1440 ه ق

ارسال نظرات
آخرین اخبار