مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: جبهه مقاومت روزبه روز قوی تر می شود و راهپیمایی روز قدس زمینه ساز دلگرمی مردم مظلوم این سرزمین است.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۷۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود/پیروزی نهایی با اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی در روز جهانی قدس اظهار کرد: فلسطین به تعبیر امام خمینی (ره)، پاره تن اسلام است.
وی غصب یک کشور و آواره کردن یک ملت از سرزمینشان را مغایر با منشور و قوانین بین‌المللی، تحمیل فاجعه ضد بشری و ضد انسانی بر مردم فلسطین و تلاش برای تخریب و نابودی قبله اول مسلمین را ابعاد اهمیت موضوع فلسطین دانست و افزود: باید این نکات به‌دقت بیان شود.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان به رقم خوردن توطئه جدیدی علیه فلسطین و قدس شریف با عنوان معامله قرن اشاره کرد و افزود: آمریکا قصد دارد به‌زودی برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین اشغالی، نشست اقتصادی بین‌المللی در بحرین برگزار کند که طرح سازش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در نگاه آمریکا در همین معامله قرن است.
حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواهد دیگر نامی از فلسطین نباشد، تصریح کرد: با انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت می‌خواهند آوارگان فلسطینی حق بازگشت به وطنشان را نداشته باشند؛ مقام معظم رهبری فرمودند ریشه صهیونیست‌ها باید از خاورمیانه کنده شود.
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به تعبیر امام راحل غده‌ای سرطانی و موجب ناامنی برای مسلمانان است.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان، رژیم صهیونیستی را مرکز پرورش تروریست‌های بین‌المللی دانست و بر نقش سازمان امنیتی- اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌عنوان مرکز ایجاد داعش در منطقه برای تبدیل سوریه به سومالی دیگر اشاره کرد.
حسینی‌دیباجی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌کوشند تا حاشیه امنی برای خود درست کنند، به هوشیاری و هوشمندی امام راحل در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس اشاره کرد.
وی تصریح کرد: شبهه‌های فضای مجازی در اهل سنت خواندن فلسطینی‌ها و تأکید نفوذی‌ها بر عدم لزوم حمایت از آنها پوچ و غیرعقلایی است؛ خطر رژیم صهیونیستی برای کل جهان اسلام است و محدود به شیعه یا سنی نیست.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به مخالفت استکبار جهانی با اسلام و امت اسلامی تصریح کرد: قدرت مقاومت در منطقه فلسطین و لبنان این‌قدر زیاد شده است که با این شبهات می‌خواهند جبهه مقاومت را فلج کنند.
حسینی‌دیباجی با اشاره به ادعاهای رژیم صهیونیستی در توان جنگی گفت: مقاومت حزب‌الله لبنان در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و شکست صهیونیست‌ها نشان می‌دهد این رژیم آنقدر هم که ادعا می‌کند، قدرت نظامی ندارد.
وی اقدامات جانانه فلسطینی‌ها در جبهه مقاومت یادآور شد و افزود: جبهه مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمن دنبال حاشیه‌سازی است تا ما را در روحیه دادن به فلسطینی‌ها تضعیف کند، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی نابودشدنی است و ریشه صهیونیست‌ها باید از خاورمیانه کنده شود.
حسینی‌دیباجی گفت: در آینده نامی از این رژیم جعلی در صفحه روزگار نخواهد بود و حضور ملت ایران در صحنه‌هایی مثل راهپیمایی روز قدس زمینه‌ساز دلگرمی برای ملت فلسطین است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها