استراتژی‌های غربی‌ها حول حفظ رژیم صهیونیستی در راستای تحکیم پایگاه خود در منطقه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: استراتژی‌های مطرح‌شده غربی‌ها حول حفظ رژیم صهیونیستی در راستای تحکیم پایگاه خود در منطقه صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۶۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در روز جهانی قدس اظهار کرد: توجه به فلسفه پیدایش رژیم صهیونیستی در خاورمیانه با نگاه دنیامدارانه و گرایش‌های سلطه‌جویانه امروز بحث مهمی است.
وی ادامه داد: بریتانیا زمانی ادعای اربابی جهان را داشت و امروز آمریکا چنین ادعایی دارد؛ از همان ابتدا چه بریتانیا و چه آمریکا در منطقه دنبال جای پا برای خود و حافظ منافع کشورشان بودند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه لابی‌های قوی صهیونیست‌ها در بدنه حاکمیت آمریکا به‌صورت پیدا و پنهان نمود دارد، تصریح کرد: وجود حافظ منافع و پایگاهی در قالب نظام سیاسی در خاورمیانه برای غربی‌ها اهمیت بسیاری دارد و از این‌رو، آنها هر روز دنبال پایداری و مشروعیت‌بخشی به این رژیم جعلی هستند.
فضیلت با اشاره به اینکه اعلام مبناها و استراتژی‌های مطرح‌شده غربی‌ها حول حفظ رژیم صهیونیستی در راستای تحکیم پایگاه خود در منطقه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: استراتژی‌های غرب علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران فرقی با هم ندارد و فقط تاکتیک‌هایشان متفاوت است و آنها دنبال حفظ موجودیت این نظام جعلی هستند.
وی با بیان اینکه استراتژی‌های دولت آمریکا را رؤسای جمهور تعیین نمی‌کنند، تصریح کرد: استراتژی‌های آمریکا جای دیگری تعیین می‌شود و رئیس‌جمهور در تغییر این استراتژی‌ها دخالتی ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه تغییر موضع ترامپ علیه ایران در آستانه روز قدس در حقیقت تغییر تاکتیک دشمنان است، اضافه کرد: پشت پرده این حرف‌ها، استراتژی حفظ حاکمیت و ماهیت رژیم صهیونیستی قرار دارد.
فضیلت تصریح کرد: امروز برخی حرف‌ها در داخل کشور ما نیز در عدم لزوم حمایت از مردم فلسطین، از اردوگاه استکبار جهانی و نفاق سر داده می‌شود و اهدافی را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شهدا «جان ما فدای ایران» را در عمل ثابت کردند، اضافه کرد: ایرانی که ما از آن دفاع می‌کنیم، ریشه در گرایش‌های فکری الهی و انسانی دارد؛ هر نوع ارزش انسانی را پاس می‌دارد و فرقی ندارد این ارزش‌ها کجای دنیا باشد؛ گرایش‌های سیاسی را درنوردیده و ورای این‌هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حتی بین علمای یهود افرادی پیدا می‌شوند که سیاست‌های صهیونیستی را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: آن‌ها سیاست رژیم جعلی صهیونیستی را در مغایرت با ارزش‌های فکری و انسانی می‌بینند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار