کارشناس سیاسی بیان کرد؛

روز قدس نماد اراده امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است

کارشناس مسائل سیاسی، گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر رژیم صهیئونیستی است.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امرالله کمکی در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: روز جهانی قدس رویدادی سالانه است که در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌‎شود و ابتکار آن از سوی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 برای حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با صهونیسم و وجود دولت اسرائیل بیان شد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها بیان کرد: سرزمین فلسطین و مردمان آن بیش از 70 سال است که تحت ظلم رژیم صهیونیستی و اشغال توسط اسرائیلی‌ها است و همواره دولت‌های آزادی خواه به ویژه ایران اسلامی از فلسطین حمایت کرده‌اند.

کمکی ادامه داد:  پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) با دیدگاه‌های خود نگاه به فلسطین را عوض کردند.

وی با اشاره به اقداماتی که موجب تغییر به موضع فلسطین تصریح کرد: تعطیل شدن سفارت اسرائیل و بازگشای سفارت فلسطین نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس از جمله عوامل تغییر نگاه به فلسطین می‎باشد.

کارشناس مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: متاسفانه کشورهای عربی با وجود هم مرز بودن با فلسطین همواره از پشت به آن‌ها خنجرمی‌زدند و هر چند وقت یکبار خیانت‌های آن‌ها افشا می‌شود.

کمکی افزود: برخی کشورهای عربی پول‌های امت اسلامی را به حلقوم رژیم خون آشام صهیونیستی می ریزند تا گلوله شود بر پیکر مردم مظلوم فلسطین.

کارشناس مسائل سیاسی، ادامه داد: امروز  مردم فلسطین و گروه حماس توانستند با الگوگیری از گروه‎های مقاومت در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها بایستند و ترس و دلهره در دل آن‌ها بیاندازند.

وی به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سرزمین‎های اشغالی اشاره داشت و اظهار کرد: مردم فلسطین در حملات اخیر به سرزمین اشغالی به حول و قوه الهی و با مقاومتشان ثابت کردند که بزودی رژیم منحوس صهیونیستی به زباله دادن تاریخ خواهد رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار