خبرهای داغ:
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان روز قدس در میانه، روز قدس را روز خروج از ظلم و ایستادگی در برابر استکبار دانست و افزود: روز قدس، روز رهایی از بردگی و "نه گفتن" به معامله بی فرجام قرن است.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۴۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فردین فرمند، رژیم صهیونیستی را مولود آمریکا و استکبار در منطقه علیه مسلمانان دانست و گفت: ملت ایران هرگز حامی ظالمان نبوده و نخواهد بود و از همان زمان آغازین روزهای قتل عام مسلمانان فلسطین توسط اسرائیل، فریاد ظلم ستیزی این ملت، بلند بود به گونه ای که با وجود حمایت رژیم ستمشاهی از رژیم صهیونیستی، ما شاهد بودیم که روحانیت معززمان به جمع آوری کمک های مردمی برای ملت فلسطین اهتمام داشتند.

   وی ادامه داد: پس از انقلاب نیز از آنجا که انقلاب ما یک انقلاب مکتبی با آرمانهایی اسلامی بود، ملت با تاسی از مولای خود امیرالمومنین(ع) و با فرمان حضرت امام راحل(ره) همواره مدافع مردم مظلوم فلسطین بوده و فریاد انزجار خود از رژیم صهیونیستی را در روز قدس به گوش جهانیان رسانیده اند.

   فرمند بر ضرورت اتحاد مسلمانان علیه یزیدیان و معاویه های قرن تاکید کرد و افزود: اگر امروز از تحریم ها ترسیده و از حمایت مردم مظلوم منطقه دست برداریم، بی شک فردا همان بلایی بر سرمان خواهد آمد که امروز بر سر عراق، سوریه، افغانستان، یمن و ... آمده است.

روز قدس، روز رهایی از بردگی و ایستادگی در برابر معامله بی فرجام قرن است

   در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هزاران نفر از مردم میانه علارغم روزه داری و گرمای تابستان، به خیابان ها آمده و با حضور در راهپیمایی روز قدس و با سر دادن شعارهای ضد استکباری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، روز قدس را گرامی داشته و پشتیبانی و حمایت بی دریغ خود از تمامی مظلومان جهان را اعلام کردند.

ارسال نظرات