خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما باید هسته‌های مقاومت را در جهان تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۳۸۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

ما باید هسته‌های مقاومت را در جهان تقویت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ملایر با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما باید هسته‌های مقاومت را در جهان تقویت کنیم.

وی افزود: استکبار زنان و بچه‌ها را به خاک و خون می‌کشد و رفتار آنان نمونه‌ای از رفتار ننگ‌آور این رژیم غاصب است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سالیان سال استکبار به دنبال این بود تا بتواند طرح صلح خاورمیانه را اجرا کند تا بتواند جمهوری اسلامی را مهار کند.

وی ادامه داد: آنها به دنبال فلسطینی هستند که ارتش نداشته باشد و به صورت جزیره‌ای باشد و استقلال نداشته باشد.

سردار مجیدی تصریح کرد: آمریکا به دنبال این است که با طرح «معامله قرن» فاصله بین کشورهای اسلامی را زیاد کند.

وی با بیان استکبار جهانی با طرح «معامله قرن» به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و اجازه نمی‌دهیم از اسلام جدا شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی روزی شعار نیل تا فرات را سر می‌داد، افزود: امروز این رژیم برای حفظ خود در اطرافش دیوار کشیده است که این به معنای فروپاشی و شکست تمام راهبردهای آنان است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از اقتدار فلسطین احساس خطر می‌کند چراکه فلسطین امروز با تأسی از جبهه مقاومت به قدرتی تبدیل شده است که می‌تواند با موشک در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد.

سردار مجیدی با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد ماه عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به برای تداوم انقلاب اسلامی نیازمند تفکر انقلابی امام خمینی(ره) هستیم.

وی با اشاره به نامگذاری روز قدس با تدبیر امام راحل و ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: با این تدبیر امام(ره) جامعه اسلامی دارای یک قدرت بزرگ شد که می‌تواند امروز در گفتمان جهان تأثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب شاهد اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم، ابراز داشت: این مهم با حضور مردم در کنار رهبری و ولی فقیه تحقق یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات