مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هویت آنها اینگونه است و قلب آن با پیمان‌شکنی قصی شده است عنوان کرد: مبارزه با یهود مبارزه با تمدن تجاوزگرانه جریان استکبار است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی  در جمع مردم روزه دار شهر کرمان اظهار داشت : روز قدس روز اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) است ، که یکی از  برجسته‌ترین عمل سیاسی و انقلابی امت اسلامی به شمار می رود.

پور محمدی گفت: مردم روزه دار در یک جریان طوفنده و انقلابی  برای یک هدف حرکت کرده و قدمهای  خود را در رسیدن به این هدف محکمتر بر می دارند.

مشاور رئیس قوه قضائیه افزود :  در این روز ما با اراده محکم‌تر برای رسالت بزرگ اسلامی و انقلابی گام بر می‌داریم همانطور که امام بزرگوار با نفس پاک خود و با الهام الهی این حرکت بزرگ انقلابی، الهی و سیاسی را شروع کردند.

وی تصریح کرد :  بیش از چهار دهه است که امت اسلامی از الهام امام خمینی (ره) سیراب می‌شوند ، امروز نیز رهبر انقلاب با هوشیاری مسیر امت اسلام را آگاهانه نشان می‌دهند.

پورمحمدی اظهار داشت :  مردم ایران با حضور پرشکوه و حماسه‌آفرین خود هر لحظه با فریاد رسا، جریان خون‌بار اما عزت‌آفرین را زنده نگه می‌دارند و در دفاع از مظلوم به میدان می‌آیند

این مقام مسئول گفت: اهداف آرمانی و انقلابی زیادی از روز قدس در موقعیت‌های مختلف مطرح شده است اما همچنان نیاز به یک معرفت دقیق هستیم.

وی عنوان کرد :  دو حزب در اسرائیل وجود دارد که هر دو حزب تروریستی بوده و همین دو حزب پایه‌گذار تصمیمات رژیم صهیونیستی هستند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه یهودیان را از کشورهای مختلف در فلسطین جمع می‌کنند افزود: با رعب و وحشت و اشغال سرزمین‌های فلسطینیان، مردم را مجبور به ترک سرزمین خود کردند.

پورمحمدی گفت :  امروز تمام یهودیان دنیا 18 میلیون نفر بوده که فوق‌العاده نژادپرست هستند و  حدود پنج تا شش میلیون نفر از آنها در اسرائیل هستند که بسیار خودبرتربین بوده و خود را نژاد برتر می‌دانند.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید شما یهودیان اگر واقعا دوست خدا هستید، آرزوی مرگ کنید که زودتر به خدا برسید عنوان کرد: مبدا تفکر مادی‌گرایی امروز یهودیان هستند.

پورمحمدی افزود: یهودیان دلبسته‌ترین آدم‌های دنیا هستند و قرآن دلبستگی آنها را بیشتر از هر قشری می‌داند.

مشاور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه یهودیان به شدت آتش‌افروز بوده و در تمام دنیا در حال فتنه‌انگیزی و ایجاد فساد و گناه هستند افزود: پیمان‌شکنی ویژگی بارز آنهاست.

وی با بیان اینکه هویت آنها اینگونه است و قلب آن با پیمان‌شکنی قصی شده است عنوان کرد: مبارزه با یهود مبارزه با تمدن تجاوزگرانه جریان استکبار است.

مشاور ریاست قوه قضائیه بیان داشت: عهدشکنی وپیمان شکنی هویت یهودیان است وقرآن نیز به این خصوصیت آنان اشاره کرده است .

وی افزود: اگربا یهود وصهیونیزم مبارزه می کنیم با تمدن استکباری در حال مبارزه هستیم جنگ عظیم تمدنی است نه جنگ با عده خاص و این اراده ملت بزرگ ایران است که این راه را آغاز و این مسئله را هر روز بیش ازگذشته دنبال می کند.

ارسال نظرات