حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه دشمن در تلاش برای دشمنی است اظهار داشت: معامله قرن یعنی نادیده گرفتن اسلام ناب و نماد‌های اسلامی که دشمن به دنبال اجرای آن است.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۵۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه دشمن در تلاش برای دشمنی است اظهار داشت: دشمن بر روی خون ایستاده است و تمام تلاش خود را دارد تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرد.

وی افزود: امروز وقتی به جهان و بخصوص به منطقه خاورمیانه نگاه می‌کنیم به این حقیقت می‌رسیم که آمریکا واستکبار به روی خون ایستاده اند

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: آمریکا ۲۴۰ سال عمر دارد که بیش از ۲۲۰ سال آن را در حال جنگ بوده و همیشه اشغالگر و زورگو بوده ومظلومان عالم را از بین برده است که یک نمونه آن فلسطین و عراق هستند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که دشمن قلدر که ملت‌های عربی را از بین برده است با حمایت گاو شیرده منطقه که اقدام به همراهی و همکاری با اسرائیل نموده است دست به جنایت در منطقه می‌زند.

باباییان ادامه داد: امروز رژیم آل سعود با برگزاری اجلاس سران کشور‌های اسلامی به دنبال این است تا روز قدس را به حاشیه ببرد.

وی با اشاره به توافقنامه معامله قرن ادامه داد: معامله قرن یعنی نادیده گرفتن اسلام ناب و نماد‌های اسلامی که دشمن به دنبال اجرای آن است.

امام جمعه قروه افزود: قدس متعلق به فلسطین و فلسطینیان نیست و متعلق به اسلام است.

وی ادامه داد: راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین با ۲۵۰ شهید و بیش از ۳ هزار مجروح نشان می‌دهد که مردم آمده اند تا مقاومت کنند و ابهت پوشالی اسرائیل را از بین ببرند.

به گفته باباییان بسیاری چنین می‌اندیشیدند که اسراییل شکست ناپذیر است، اما دیدیم که در کمتر از ۴۸ ساعت اظهار ناتوانی نمود.

وی با بیان اینکه قرآن امید بخش و نوید بخش است و آنان، چون باطل هستند رفتنی خواهند بود گفت: معامله قرن به بار نخواهد نشست و قطعا نابود شدنی است و خدا فرمود: هر کس خدا را یاری کند خدا نیز او را یاری می‌کند

باباییان با بیان اینکه یهودیان صهیونیست خود را انسان برتر می‌دانند و دیگر ملت‌ها را محکوم به بردگی می‌خواهند افزود: آنان می‌گویند که غیر از آنان باید بمیرد و یا به یهود خدمت کند.

وی ادامه داد: دشمنی که شعار نیل تا فرات را سر می‌داد امروز به دور خود حصار کشیده است که آن هم رهبر انقلاب فرمود: ه اند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی افزود: امروز مردم روزه دار ما به صحنه آمدند تا بگویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمده اند تا خطاب به مسئولین خود سخن بگویند.

وی ادامه داد: امروز مردم نسبت به ناهنجار بودن اقتصاد و ضعف مدیریت اقتصادی ناراضی هستند و انتظار دارند این وضع نابسامان بازار و تورم و گرانی کنترل شود تا بتوانند در سایه اسلام ناب محمدی زندگی کنند.

امام جمعه قروه اظهار داشت: توقع آن است که از پشت شیشه‌های دودی ما را نظر سنجی نکنند بلکه بیایند در میان مردم و مشکلات مردم را بدانند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان قروه مردمی شریف از اهل سنت و اهل تشیع هستند گفت: مردمی که به لحاظ اقتدار و مهربانی کم نظیر هستید، اما متاسفانه عده‌ای بنا دارند اختلاف افکنی کنند و از این اختلاف ماهی بگیرند.

وی افزود: جوانان انقلابی بویژه جوانان انقلابی اهل سنت باید مورد توجه قرار گیرند

باباییان گفت: عده‌ای به سیاه نمایی برخی جوانان انقلابی پرداخته اند جوانانی که تحصیلکرده هستند و محکم در پای انقلاب ایستاده اند.

به گفته وی امروز عده‌ای خانه به خانه می‌روند و می‌گویند این جوانان اهل سنت نیستند و از طرف امام جمعه و اطلاعات آمده اند که این نشان می‌دهد گوینده این سخن فهم درک خون جوانان شهید این میهن را ندارند.

وی ادامه داد: مردم عزیز سال ۹۸ سال انتخابات است مردم عزیز قروه و دهگلان شیعه و سنی باید چنان در انتخابات اقدام کنند که خود پشیمان نشوند و کسی که به مجلس شورای اسلامی می‌رود جز دغدغه خدمت به مردم نداشته باشد و باید نسبت به انتخاب فردی که مایه آبروی جامعه باشد اقدام کنند.
ارسال نظرات