خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

قدس، روز وحدت امت اسلام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: معامله قرن یعنی محروم کردن ملت فلسطین از حق سرزمینی خود و تسلط اسرائیل بر فلسطین، ولی آمریکا و همدستانش در طرح معامله قرن هم شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

 جواد مولودی امروز در گفت و گو با خبرنگرا بسیج در میاندوآب، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس و با تاکید بر شرکت گسترده در این راهپیمایی، اظهار کرد: مسئله قدس به خاطر اهمیتی که داشت از اوایل انقلاب اسلامی و حتی قبل از انقلاب مورد توجه امام خمینی(ره) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت امت اسلام است، گفت: روز قدس عامل وحدت مذاهب اسلامی و همه انسان های آزادی خواه در دنیا است.

وی افزود: مسئله قدس باید به عنوان یک امر مقدس و قبله اول مسلمین به عنوان یک گفتمان در بین مسلمین مطرح شود.

مولودی با بیان اینکه پرداختن به موضوع قدس و فلسطین، عامل افشاکننده چهره دروغین طرفداران حقوق بشر، دموکراسی و آزادی در دنیا است، تصریح کرد: هر انسان آزاده‌ای امروز به روشنی می فهمد، که قدرت‌های عالم به نام حقوق بشر، دموکراسی و آزادی چه جنایات بزرگی مرتکب می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با معامله قرن دنبال نجات اسرائیل هستند، افزود: معامله قرن یعنی محروم کردن فلسطینیان از حق سرزمینی خود و تسلط اسرائیل بر فلسطین، ولی آمریکا و همدستانش در طرح معامله قرن هم شکست خواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار