خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

قدس و ارمان قدس ناموس امت اسلامی است

چهارمین محفل انس با قرآن کریم سپاه امام سجاد شهرستان قزوین با حضور حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۵۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، چهارمین محفل انس با قرآن سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج قزوین، نیروهای انتظامی و نظامی، کارمندان ادارات در مسجد توحید اقبالیه برگزار شد.

علی معبودی در این مراسم اظهار داشت: فلسفه ماه رمضان در چند چیز خلاصه می شود اول قوی کردن اراده می باشد، ما چه اندازه اراده خود را تقویت کردیم؟ باید بنگریم و ببینیم در رابطه با برخی کارها اراده سست خود را قوی کردیم یا خیر؟

وی خاطر نشان کرد: باید اراده خود را قوی کنیم ما می توانیم و باید از ظرفیت این ماه مبارک استفاده کرد. در ماه مبارک رمضان باید با قران انس بیشتری بگیریم خداوند فرموده ما قران را در این ماه عزیز نازل کردیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج قزوین بیان کرد: از این ماه عزیز باید برای خود سپری بسازیم یعنی تقوای خود را بالا ببریم ما باید در برابر حملات شیطان سپری محکم داشته باشیم که در این ماه می شود این سپر را محکم تر نمود.

این مسوول در ادامه با اشاره به روز قدس یادآور شد: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی ره می باشد که تمام اندیشه ها و حرکت امام ارزشمند و حکیمانه بوده است و انشا الله ازادی قدس در اخرین روز ماه مبارک خواهد بود انشا الله.

معبودی افزود: داستان فلسطین یک داستان عادی نیست اعتقادی است، اول اینکه قدس اولین قبله مسلمین می باشد و جزو ناموس امت اسلامی می باشد. دوم اینکه بیت المقدس جایی است پیامبر از اینجا به معراج رفته و از نظر اعتقادی مهم است از هم مهم تر مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: حس انسانی می گوید باید از مظلوم دفاع کنیم نه تنها مسلمین بلکه تمام دنیا باید این حس انسان دوستی را داشته باشند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج قزوین گفت: امروز طرح معادله قرن را راه انداختند، البته اینها بعد از پیروزی انقلاب طرح های زیادی در رابطه با همین فلسطین انجام دادند و به نتیجه نرسیدند و انشا الله در این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: امسال بحث روز قدس نسبت به سال های گذشته اهمیت بیشتری دارد و باید همه در این راهپیمایی شرکت کنیم به قول شهید مطهری یزید و شمر زمان همین استکبار جهانی هستند.

معبودی ابراز کرد: انشالله توطئه استکبار جهانی نقش بر آب خواهد شد و امت اسلامی شاهد این خواهد بود که در این طرح جدید آنها هم پوچ خواهد بود و شکست خواهد خورد.‌‌‌‌

ارسال نظرات
پر بیننده ها