خبرهای داغ:
دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۵۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تکاب با صدور بیانیه از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) : روز قدس پشتوانه امنيت كشور ما هم است، اين را آحاد مردم عزيز بدانند، هر يك نفري كه روز قدس به خيابان می آيد، به سهم خود دارد به امنيت كشور و امنيت ملی و حفظ دستاوردهای انقلاب كمك می كند.

قریب به چهل  سال از صدور پيام تاريخی امام خميني(ره)معمارکبير انقلاب اسلامی در سال 1358 مبنی بر نام گذاری آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد که آزادانديشان و عدالت خواهان درست کردار در سراسر جهان به ابتکار اعجازآميز امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکوميت اشغالگري قدس شريف که نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يک دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابان ها آمده و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهی‌های بين المللی  يک اقليت محدود، فرياد مي زنند و شاهد هستيم که اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله ای پايدار، پايه های عنکبوتي استبداد و استعمار را می لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامی می دمد.

درحقيقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت و کرامت آن است، با اين وصف، گراميداشت اين روز ماندگارضرورتی ديني،عقلی و سياسی است. قدس درحقيقت نماد اسلاميت قضيه فلسطين و مظهر مظلوميت سرزمينی است که همواره مورد طمع وآز استعماردرطول تاريخ بوده است.

این روزها که روزهای شیرین پیروزی مقاومت اسلامی و ایام تلخ و سخت و دشوار برای آمریکا و صهیونیست ها و عوامل منطقه ای آنها است، دشمن در صدد است تا پس از هشت سال جنگ فراگیر نیابتی علیه کشورهای محوری مقاومت و چشیدن طعم تلخ شکست بزرگ در جلوگیری از بیداری اسلامی و مقاومت جهانی اسلام، پرده دیگری از نمایش های سلسله ای خود را ارائه نماید. رونمایی از پروژه ی «معامله قرن» که در حقیقت «خیانت قرن» است، با مشارکت برخی دولت های مزدور عربی به قصد مشروعیت بخشی به رژیم رو به افول صهیونیستی، از جمله این حرکت های مذبوحانه است و برگزاری اجلاس هایی در مکه و منامه، با محوریت دست نشاندگان منطقه ای استکبار، به منظور انسجام بخشی و تقویت این حرکت شیطانی، برای جلوگیری از شکست زود هنگام این معامله نکبت بار و خیانت آلود است.

 اين روز فرصتی است تا باری ديگر مردم روزه دار و متدين ايران اسلامي به همراه بسيجيان تمامی اقشار خصوصا بسيجيان سلحشور تکابی، در سال رونق تولید با روحيه ای جهادی که برگرفته از مجاهدتی خاموش به ميراث مانده از ايام دلدادگی هشت سال دفاع مقدس است به مدد مردم مظلوم فلسطين آمده و با شعارهای دندان شکن مرگ بر اسرائيل خواستار نابودی تمامي جيره خواران استکبار جهانی در منطقه خصوصا رژيم اشغالگر صهيونيستي باشند.

دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تکاب ضمن لبيک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظيم الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبری حضرت آيت الله امام خامنه ای، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادی کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستی اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطين را خيانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطين دانسته و آن را محکوم می کند و از تمامی اقشار خصوصا پاسداران و بسیجیان دعوت می کند تا همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفادار به نظام ورهبری عاليقدردر اين راهپيمايی شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات