خبرهای داغ:
جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس:

دفاع امروز دور نگاه داشتن دشمن است

جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس گفت: اگر به فکر مردم مظلوم مسلمان در دنیا نباشیم خودمان طعمه ناچیزی برای استکبار می شویم چرا که دفاع امروز دور نگاه داشتن دشمن است. ایده، ایمان و عقیده ما این باشد که دشمن را از خودمان دور نگاه داریم.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۱۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

علی دوستی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: آرمان مردم فلسطین حقیقت اسلام است و همه مسلمین جهان مخصوصا ما ایرانیان وظیفه داریم که دینمان را نسبت به مردم مظلوم فلسطین ادا کنیم.

وی با بیان اینکه آرمان مقدس مردم فلسطین دفاع از قبله اول مسلمین است اضافه کرد: استکبار جهانی اسلام را هدف گرفته و اصل هدفشان دین اسلام است و ما نباید اجازه دهیم دشمن به هدفش برسد.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن کارشناسی شده اقدام می کند و حساب شده شروع به کار کرده است عنوان کرد: از آنجاییکه رژیم صهیونیستی با زور به معرکه آمدند و با دین خدا طرف شدند. آنها با خدا نمی توانند مقابله کنند چون مخلوق خدا هستند.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس از خالق می خواهند چه انتقامی بگیرند. آنها گول خورده ابلیس هستند و کارهایشان هیچ و پوچ است. دشمنان اسلام نابود می شوند و اسرائیل که گماشته آمریکا و استکبار جهانی است؛ در کارهایشان با خدا طرف شدند و دچار اشتباه محض هستند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در جمع اساتید دانشگاه ها افزود: هر سخنی که رهبری فرمودند همانطور که امام (ره) در اوایل انقلاب فرمودند محقق می شود . دشمن می خواهد با خدا بجنگد که با خدا نمی شود جنگید.

دوستی خاطرنشان کرد: ما به نابودی اسرائیل و استکبار جهانی باور داریم چون خدا به مسلمانان وعده داده که در مقابل دشمنان دین خدا جهاد و ستیز کنید، از جان و مال خود مایه بگذارید  پیروزی قطعی از آن دین خدا و یاری دهندگان دین خداست.

وی متذکر شد: همانطور که در صدر اسلام در جنگ خیبر ۳۱۳ نفر صحابه پیامبر بودند و نیروهای دشمن بیش از هزار نفر بودند اما شکست خوردند و در جنگ تحمیلی که توسط عراق بر ما تحمیل شد و تمام دنیا پشت خاکریزهای عراق فعالیت کردند که بتوانند صدام به به پیروزی برسانند اما ملت ما دست خالی مقاومت کرد تا به پیروزی رسید.

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مشاهده کردیم که همیشه خدا دین خودش را حفظ می کند، یادآور شد: به هر جای تاریخ که بنگریم مسلمین پیروزمندانه از معرکه بیرون آمدند پس دشمن هر توطئه ای بریزد نقش بر آب می شود.

 وی تأکید کرد: شکست دشمن قطعی است و ما پیروزیم. در این عقیده خود جدی و مصمم هستیم چون آرمان و ستون انقلاب اسلامی بر پایه دین خدا و کلام قرآن استوار است.

دوستی اظهار داشت: همه کشورهای منطقه دور یا نزدیک که با آمریکا همراه شوند ظاهر بینی است که عیش و نوش داشته باشند آنها اشتباه می کنند و گول می خورند هیچ کدام از آنها صدام که برای آمریکا نزدیکتر نیستند که او را سردار قادسیه معرفی کردند و سرانجام به چه عقوبتی گرفتار شد.

وی اضافه کرد: دنباله های آمریکا و کشورهای عربی در منطقه هم دو روز خواسته باشند یار و یاور آمریکا باشند اشتباه محض کردند  و گول می خورند. در نهایت نتیجه کارشان هلاکت و دشواری در پیش رو دارند و روز قیامت باید پاسخ دهند و جایشان دوزخ است.

جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی گفت: استقامت ملت ایران در دفاع از ملت فلسطین این نیست که وجهه منفعتی مادی داشته باشد اصل قضیه این است که ما وظیفه داریم از دین خدا دفاع کنیم و مردم فلسطین که مظلوم واقع شده اند و رژیم صهیونیستی خانه هایشان را غصب کرده اند قانون خداست که مسلمانان باید از برادر مسلمان خود دفاع کند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید از مردم مظلوم فلسطین، یمن، بحرین و سوریه دفاع کنیم افزود: مخصوصاً مردم فلسطین  که نزدیک یک قرن است که دشمن متجاوز بر آنها تاخته و بی خانمان شده اند.

دوستی تاکید کرد: همه ما باید متحد فریاد بزنیم واز مردم فلسطین دفاع کنیم. شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" یک کلام مقدس است که بکار می بریم. چون اسرائیل غاصب است و مسلمان زیادی را به خاک و خون کشیده از نوازد تا پیر را به قتل رساندند که عمق جنایات و خونریزی ها در فلسطین اشغالی بیداد می کند.

وی با اشاره به شایعات و شبهاتی که عده ای مطرح می کنند تصریح کرد: دنیای استکبار فراوان تبلیغ می کنند که مردم جامعه ما را تحریک کنند چنین حرف هایی بزنند اما حرف ملت ایران نیست بلکه تعداد اندکی ضد انقلاب و ضد اسلام هستند و دشمنان شایعاتی پخش می کنند.

یادگار دوران دفاع مقدس خطاب به مسئولین گفت: برای اینکه بهانه دست دشمن ندهیم از مسئولین تقاضا دارم زمینه را برای اشتغال جوانان و حل مشکلات معیشتی برخی خانواده ها مهیا سازند و بی توجه به مسائل و مشکلات مردم نباشند.

وی متذکر شد: اگر به فکر مردم مظلوم مسلمان در دنیا نباشیم خودمان طعمه ناچیزی برای استکبار می شویم چرا که دفاع امروز دور نگاه داشتن دشمن است. ایده، ایمان و عقیده ما این باشد که دشمن را از خودمان دور نگاه داریم. دفاع در خاکریز سایر کشورها دور نگاه داشتن دشمن است و ما وظیفه داریم این اقدام را انجام دهیم.

دوستی خاطرنشان کرد: تفکر خوبی نیست که فقط به فکر مردم خودمان  باشیم. حل مشکلات جامعه به کار و تلاش مسئولین کشور اعم از رئیس جمهور و وزرا بر می گردد.

وی در پیامی خطاب به مردم گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی از مردم حزب اللهی و ایمانی ایران اسلامی عاجزانه تقاضا دارم با مشت های گره کرده و محکم خودشان  در روز قدس به دهان آمریکا اسرائیل و حامیانشان بزنند و به فرموده امام روز قدس را مقدس بدانیم.

وی ادامه داد: همه وظیفه داریم صریح و مکرر فریاد بلند سر دهیم بر علیه دشمنی که از یک طرف چراغ سبز نشان می دهد و از پشت شمشیر می زند چون هدفش یک نفر ، یک کارخانه، یک مجموعه و یا موشک نیست هدفش اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار