خبرهای داغ:
کانون بسیج فرهنگیان شاهرود با صدور بیانیه همه اقشار مختلف مردم بویژه فرهنگیان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۷۱۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کانون بسیج فرهنگیان شاهرود در بیانیه عموم مردم همیشه در صحنه بویژه فرهنگیان را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
در این بیانیه آمده است:
روز قدس، آخرین جمعه ماه پر فضیلت رمضان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز تجدید میثاق مردم ایران اسلامی با امام راحل و مقام معظم رهبری و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است.
هم زمانی روز قدس امسال با معامله و قرار داد قرن بین آمریکا و کشور‌های مرتجع عربی اهمیت آن را بیشتر کرده است؛ آمریکا نقاب از چهره خود برداشته و چهره واقعی اش در دشمنی با مسلمانان را نمایان ساخته است، هر چند قرارداد موسوم به معامله قرن همچون دیگر برنامه‌های آمریکا جز خفت و خواری چیزی در پی نخواهد داشت و مسلمانان با ایستادگی و مقاومت دشمنان را ناکام می‌گذارند؛ لذا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، از کلیه فرهنگیان و فرهیختگان عزیز دعوت می‌شود تا در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه خود، آزادی قدس عزیز را فریاد زنند و بار دیگر بر حمایت از مردم مسلمان فلسطین تاکید کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها