مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گفت: پویش "مدافعان قبله" با محور اعلام آمادگی برای مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس شریف همزمان با راهپیمایی با شکوه روز قدس در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۹۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
مهیار فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، با اعلام اینکه "پویش دانش آموزان مدافعان قبله" در رشت برگزار می‌شود اظهار داشت: این پویش با محور اعلام آمادگی برای مبارزه با صهیونیسم و آزادسازی قدس شریف همزمان با راهپیمایی با شکوه روز قدس در رشت برگزار خواهد شد.


مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان گیلان گفت: هدف از برگزاری پویش "مدافعان قبله"، ایجاد، تقویت و حفظ روحیه دشمن ستیزی در فضای دانش آموزی و ایجاد میدانی برای نقش آفرینی دانش آموزان در جهت اسکتبار ستیزی به اجرا در خواهد آمد.

وی اجتماع بزرگ دانش آموزی "فرزندان رمضان المبارک" را از دیگر برنامه‌های اتحادیه عنوان کرد و افزود: دانش آموزان انقلابی انجمن‌های اسلامی با در دست گرفتن تابلو نوشته و پلاکارد‌های «ما فرزندان رمضان هستیم؛ ما را از تحریم نترسانید» در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

فتحی‌پور با اشاره به سخن رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا مبنی بر دراختیار گذاشتن یک شماره اختصاصی برای تماس ایرانی‌ها و آمادگی به مذاکره و جریان سازی‌های رسانه‌ای در فضای بین الملل، ابراز داشت: در قالب مجموعه‌ای نمایشگاهی، تعداد اندکی از خیانت‌های آمریکا و سران استکباری آن در برابر کشور و ملت عزیزمان با استفاده از عنصر خلاقیت اعداد و با اشاره به شماره‌های از قبل اعلام شده تولید و در فضای مجازی منتشر گردیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات