معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان گفت: ملّت های مسلمان و آزادی‌خواه با هدف ضرورت آزادی فلسطین گرد هم می آیند و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۱۴۳۶۷۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

حجت الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: فلسزین برای مسلمانان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید از اهمّیّت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل شویم.
 
وی با اشاره به این مطلب که امروزه فلسطین در جهان از اولویّت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ملّت های مسلمان و آزادی‌خواه با هدف  ضرورت آزادی فلسطین گرد هم  می آیند و برای رسیدن به این مهم تلاش می کنند.
 
حجت الاسلام اشرفیان ادامه داد: تاریخ فلسطین و اشغال ظالمانه­‌ی آن و آواره کردن میلیون‌ها انسان و مقاومت دلیرانه‌ی این ملّت قهرمان، پُر فرازونشیب است.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملّت های جهان با چنین رنج و اندوه و اقدامی ظالمانه مواجه نبود­ه ­اند که در یک توطئه­ ی فرامنطقه‌ای، کشوری به طور کامل اشغال شود و ملّتی از خانه و کاشانه ­ی خود رانده شوند و به جای آنان، گروهی دیگر از جای جای جهان بدان‌جا گسیل شوند؛ موجودیّتی حقیقی نادیده گرفته شود و موجودیّتی جعلی بر جای آن بنشیند.

این مسئول ادامه داد: سرکوب وحشیانه‌ی ملّت فلسطین، قتل و غارت، غصب سرزمین‌های این ملّت  تلاش برای تغییر چهره و هویّت شهر مقدّس قدس و مسجدالاقصی و بسیاری از ظلم های دیگر همچنان ادامه دارد و از پشتیبانی همه‌جانبه‌ی ایالات متّحده‌ی آمریکا و برخی دیگر از دولتهای غربی برخوردار است.
 
اشرفیان در پایان خاطر نشان کرد: مدیریّتِ اختلاف و تفاوت نگرش و سلیقه، هنری است که همه‌ی جریان های اصلی باید آن را به کار گیرند و به­ گونه‌‌ای برنامه‌های مختلف مبارزاتی خود را برنامه‌ریزی کنند که فقط به دشمن فشار آورد و موجب تقویت مبارزه شود. اتّحاد ملّی بر اساس برنامه‌ی جهادی، ضرورتی ملّی برای فلسطین است.
ارسال نظرات